Een wonder

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ik weet niet of iemand mij nog kent maar heb hier 2 jaar rondgezworven op dit forum totdat ik eindelijk zwanger werd via ivf. Ik ben 8 maanden geleden bevallen van een gezonde dochter. Sinds vorige week ben ik erachter gekomen dat ik geheel onverwachts zwanger ben en wel al 9 weken(net echo gehad)!
Mijn man had heel slecht zaad door een hypofusetumor. Hij gebruikt hier medicijnen voor en wellicht is het beter geworden of we hebben gewoon geluk gehad. Dus meiden...geloof in een wonder!!! Dit had ik zelf nooit kunnen bedenken dat ik toch nog 2 kindjes zou krijgen!

Heel veel sterkte met jullie behandelingen en uiteindelijk zullen de meeste vroeg of laat een kindje krijgen!!

x
Marielle

Hoi Marielle,

Allereerst van harte proficiat met je dochter en natuurlijk met je zwangerschap. Ongelooflijk hé zo'n wondertje in je buik. Ik kan me voorstllen dat je superblij bent. Geniet ervan en een fijne zwangerschap toegewenst.

Veel liefs van Monique.

p.s. Ik ken je niet van van het forum hoor, maar het is zo'n geweldig nieuws, ook voor jullie maar ook dat het fijn is dat je het hebt laten weten aan de andere dames waarbij het zwanger worden langer duurt.

Hoi Marielle,

Ik ken je nog wel.
Dit is nog eens goed nieuws en geeft me direct weer heel veel hoop.

Super Gefeliciteerd en ga er wederom van genieten!

Liefs Sabine

Hoi Marielle,

Ik ken je inderdaad nog van het forum in de tijd dat je zwanger raakte, en dat er ook de angst was om je man.
Wat ontzettend goed om dit dan zo te lezen. Van harte gefeliciteerd!!!

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan