een wonder!!!

Hallo allemaal,

Wilde graag mijn verhaal delen met jullie. Wij hebben een zoontje  en dat is onze trots! Hij is geboren na 5 jaar medische malle molen via ivf.
Onze prachtige knul is inmiddels een jaar en samen hebben/ hadden we het besluit genomen om ons aan te melden in het ziekenhuis voor een nieuwe poging IVF. Alles werd in werking gezet en we werden op de wachtlijst gezet. Enkel moest ik nog bloedprikken tijdens mijn menstruatie……..Tijdens het bezoek aan het ziekenhuis zag de arts dat ik tegen mijn menstruatie aan zat. Zou kunnen kloppen ik had veel klachten alleen nog geen bloedverlies.
4 weken later nog steeds geen menstruatie maar de klachten bleven aanhouden. Raar gevoel, misselijk last van de rug…pfff om gek van te worden en dan heb ik het nog niet over de moeheid waar ik last van had. Duidelijke tekenen van een ontsteking dacht ik. Ik besloot een test te doen zodat ik daarna het ziekenhuis kon bellen voor een controle, ik vond het namelijk niet normaal wat ik allemaal voelde…..

Niets vermoedend deed ik de test op het toilet…..Mijn mond viel open…ik vloog het toilet af….riep naar mijn man hou me vast…..dacht dat ik flauw zou vallen….ik laat mijn man de test zien……dat kan niet, hoor ik hem zeggen……ik kijk ook weer naar de test…mijn hartslag maakt overuren…..de test zegt…POSITIEF……..en het kwartje gaat vallen…….al die klachten die ik had, nu kon ik ze plaatsen…..Tjeemig zeg…niet te bevatten niet te geloven………….WE ZIJN ZWANGER ZONDER DE MEDISCHE MOLEN!!!!!!!!!

We hebben meteen het ziekenhuis gebeld en kregen vrij snel een echo. Daaruit bleek dat ik inmiddels 8 weken zwanger was en dat het hartje klopte!!!!!!!!!!!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

We zijn dolgelukkig en zooooooo intens blij!!!!!!!! Ik moest dit toch even delen.

Veeel liefs
Sjanneke!!!

ps inmiddels zijn we bijna 2 weken verder. 20 april krijgen we de drie maanden echo!

Lieve Sjanneke,

Wow wat een mooi verhaal. Zie je wel, wonderen bestaan nog!
Ik hoop dat je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap hebt.
Geniet ervan.

groetjes mama van Nienke

wat fijn!!!!!!
dat scheelt een stuk zeg, ben je nu niet overwelmt dat het zo snel is gegaan.
met ivf kan je aan het idee wennen en nu is het inneens zo, nou ja des te mooier beter en leuker toch.!

xxxxx

Wat een ongelovelijk fantastisch verhaal!!!

gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit!! dit geeft altijd weer goede moed!
Van harte gefeliciteerd met jullie grote en welkome wonder! geniet ervan, hoop dat alles goed mag verlopen en je in November net als alle andere mama's hier een gezond kindje in je armen mag sluiten.

ken een klein beetje indenken hoe je geschrokken moet zijn. zelf lukte het ons in 2006 niet om zwanger te worden, dus naar de gyn, bleek ik geen eisprong te hebben. na het slikken van clomid waren we in oktober 2007 eindelijk in verwachting. helaas moesten wij na 18 weken zwangerschap ons kindje laten gaan.

na een onrustig 2008, waarinik een hartoperatie moest ondergaan ben ik op 1-1-09 gestopt met het slikken van de pil. weer naar de gyn en wat bleek, na de 1e keerbloedprikken had ik een eivan mezelf en was meteen raak!!! ook voor ons een groot wonder, al waren wij nog niet zo ver als jij en de MMM.

Nogmaals veel geluk en geniet ervan. dit moet betekenenen dat jullie dit verdient hebben!

Liefs Sylvia

Klop dat we met ivf wisten wat er zou gaan gebeuren en nu moest ik inderdaad even wennen aan het idee dat we toch echt zwanger waren / zijn. Alhoewel ik het eigenlijk niet wennen wil noemen maar beseffen.

De tijd gaat nu harder dan we dachten en over een week krijgen we de 11 weken echo! Reuze spannend. Natuurlijk hopen we netzo als iedereen hier dat het hartje nog heerlijk klopt.

Fijne paasdagen allemaal

groetjes
Sjan

Terug
Bovenaan