Een wondertje in klein hoekje..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Jullie kunnen zich misschien de topic nog wel herinneren waarin in schreef dat een vriendin van mij probeerde zwanger te raken en wat na 2,5 jaar maar niet wilde lukken. Ze moest zich al dagelijks injecteren met hormonen en moest om de dag naar het ziekenhuis,.. 3 weken in het ziekenhuis gelegen ivm overstimulatie van de eierstokken en ligt tot op heden nog plat op bed (2 maanden al)... ontzettend sneu allemaal...

Maarrrrrr...

Ze is dan toch eindelijk zwanger!!!! Al 13 weken!!!!
Ik ben zo overgelukkig voor ze!!

Zo zie je maar dat dingen soms anders kunnen lopen dan je zelf soms verwacht.. Een wondertje zit dan soms ook in een klein hoekje..

Esmé mv kay

Wat ontzettend gaaf voor ze! Daar word ik nou blij van! (ook al ken ik ze niet eens)

En dat is dan voor jullie ook weer makkelijker te vertellen als jullie wat te vertellen hebben toch?

Liefs NElleke

Pfff wat een opluchting!!!
Ik herken je gevoel en ik hoop ook op een wonder voor onze vrienden. Gelukkig bestaan ze nog, die wonderen. Goed nieuws Esmé.

Dat is zeker waar,..
Ondanks dat ik weet dat ze heel blij voor ons zou zijn geweest en de dingen los van elkaar kan zien, zal het toch pijn hebben gedaan..
En pijn wil je je vrienden niet doen..

Hopelijk is het komende maand  ook bij ons raak en kunnen we lekker samen zwangeren! Maar ik wacht gewoon geduldig (ahum) af,..

Esmé mv kay

Wat een goed nieuws voor die vriendin en haar partner! Ik hoop dat ze niet haar hele zwangerschap op bed hoeft te blijven en dat ze er maar lekker van kan gaan genieten!

Ellen mv Julian

Ow wat super voor ze!!!
Ik weet als geen ander hoe het is om jezelf te injecteren, vrijen op commando, hormonen te slikken, maand na maand merken dat het weer niet is gelukt!
En dan de vreugde als het dan eindelijk wel raak   is!!!

Wens hun namens al je Forumzusjes maar een waanzinnig goede zwangerschap toe!!!
We duimen voor ze!

Dikke knuf
Cissy

Hey meis,

wat ontzettend leuk nieuws zeg......een goeie kennis van ons is ook al jaren bezig en hebben van alles al gedaan....maar telkens weer mis......ondanks alles was ze wel heel blij voor ons...maar toch doet het je pijn dat het bij hun niet lukt....

dus het is hardstikke fijn dat het bij hun goed is gegaan.....hopelijk krijgt ze een onbezorgde zwangerschap....

wens ze veel suc6 toe...

liefs denise

Wat super!!! Geniet samen met je vriendin van de gezellige en mooie keuvel-baby momenten die gaan komen!

Groetjes,Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan