Een wondertje

Hallo allemaal,

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo vanwege bloedverlies, ik was er zo van overtuigd dat ik een 2e miskraam zou krijgen (zie 2e miskraam, het is zo oneerlijk).
Ik was helemaal op van de zenuwen had ook natte koude zweethandjes toen de gynaecoloog me kwam halen, gelukkig was het erg rustig want de vorige keer zat ik tussen de dikke buiken terwijl mijn droom in duigen viel. De echo was wonder boven wonder goed, ik heb even een traantje weg moeten pinken ons ukkie had een kloppend hartje! Het is nog erg pril want de vrucht is 6 weken en 2 dagen oud en de gyn zei dat er nog van alles mis kan gaan en daar zijn we ons ook volledig van bewust maar toch is het een lichtpuntje. Hij zei wel dat 1 op de 3 vrouwen van mijn leeftijd (33) een miskraam krijgt terwijl ik in de boekjes lees dat onder de 35 1 op 10 een miskraam krijgt, boven de 35 1 op vijf en bij 40 en ouder 1 op 3 dus over cijfers gesproken? Volgens mij heb je gewoon vet pech of vet geluk dus cijfers zeggen mij niet zo veel. Het blijft spannend deze zwangerschap, vorige keer ging het met 7,5 week mis dus in de periode waar ik nu naar toe ga en dat geeft toch weer een beetje angst maar ik probeer de moed erin te houden en te hopen dat ik mijn lieverd in november in mijn armen kan sluiten.

Liefs,

Puk

Nou meid,

Wie had dat verwacht...
Ik wens jullie héééééél veel sterkte in deze
spannende tijd...
En stiekem alvast héééééél veel geluk met
jullie gezinnetje...

Liefs, Judith            

Mied,

we zullen voor je duimen, en wat die cijfers betreft, die zeggen inderdaad helemaal niets.

Want al is het 1 op 10000, als jij die ene bent is het voor jou 100%

Hou je taai en we denken aan je.

Miep

Geweldig,
klopte dat ook met jouw berekeningen   6.2wkn??

Ik vertelde al dat ik in mijn zwangerschap maar liefst 4x de stuipen kreeg vanwege bloedingen, de eerste bloeding was ook rond de 7e week.
Op de echo toen was helaas helemaal niet duidelijk te zien hoe het zat en we moesten dus nog eens tweeen een halve week in onzekerheid, om daarna te zien dat zich een volmaakt leventje aan het ontwikkelen was precies op schema, wat een ontlading na zoveel stress.
Alles ging gelukkig helemaal goed, we hebben een pracht ventje van inmiddels 11 maanden.

Veel geluk verder,

Jeanette

Hoi Puk,

Wat ben ik blij om te horen dat het er goed uit ziet. Natuurlijk hou je voorlopig nog een slag om de arm! Dat is heel normaal.
Maar ik wens je toch een fijne zwangerschap, en een heel mooi wondertje in je armen over 34 weken!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan