Een zeer mooie echo gehad!

Hoi hoi allemaal!

Ik kon de afgelopen dagen weer eens niet inloggen vandaar nu pas een topic over mijn echo van afgelopen vrijdag.

Het was met 1 woord geweldig!!!!!

Zo'n heel kindje al te zien wat draaide op de zij, ons 'aankeek', met armen en benen aan het bewegen was ...... Zo leuk!!!!! En het hoofdje.... Mooi rond bolletje, we konden er echt onze jongste uit halen!
Ben gewoon helemaal verliefd!!!!!

Ben vandaag 12 wk en 5 dg, dus 15 januari uitgerekend, dinsdag alweer 13 weken!

Het laatste beetje terughoudendheid wat we nog hadden is nu helemaal weg en we gaan genieten van dit wonder!!!

Fijne zondag nog!!!

Hee lieve Mascha,

Wat gaaaaaf dat je zo'n goede en mooie echo hebt gehad! Heerlijk gevoel toch? Alles erop en eraan :)
Geniet ervan en idd die terughoudendheid mag je nu wel laten varen!
Straks 13 weken alweer, wat vliegt de tijd en geloof me, vanaf nu gaat het heel, heel hard. Althans da's mijn beleving. Ben vandaag alweer 19 weken en morgen de 20 weken echo.....Time flies! (Ben voor mijn zwangerschap al over de helft)

Anyhoe: geniet lieverd! Fijne dag! Liefs Lynn.

Heee Lynn!

Wat lief dat je reageerde!
Ja het gaat super snel nu hoor, morgen inderdaad 13 weken alweer.
Ik volg je nog steeds bij de dec club en bij jullie gaat het helemaal hard, vooral omdat jou kindjes eerder zullen komen!! Jij hoeft echt niet lang meer!

Ik probeer ook echt wel te genieten hoor, alleen soms overheerst de moeheid te veel en dan is het niet zo leuk maar ik mag niet klagen.....er zijn ergere klachten, zoals die van jou.

Uiteindelijk gaat het allemaal goed komen want we hebben het er allemaal voor over!

Lieverd, jij ook genieten van je jongens!

Veel liefs!!

Meid wat super dat je echo goed was!!!

lekker genieten nu hoor!!! en die moeheid gaat echt wel weg... ik had er ook een hard hoofd in maar het word nu geleidelijk beter... zit nu op 14+3 en idd gaat mega snel nu.... pfff

Terug
Bovenaan