Een zoektocht naar een auto voor 7 personen

Sinds een paar weekjes ben ik er achter dat ik zwanger ben van een vierde kindje. Terwijl de derde ons laatste zou zijn. Mijn eerste is 4 jr, mijn tweede bijna 3jr, mijn derde 8,5 mnd. Ze zitten allemaal erg dicht na elkaar. En dat maakt het best druk.
Mijn gevoel is erg dubbel met de vierde zwangerschap. Ik mag nog een keer een klein ukkepuk creeeren, en straks verroetelen. De kids kids krijgen nog een broertje of zusje erbij. Het wordt hier een gezellige drukke boel... maaarrrrr... hoe doen we dat met de kamers (dat is nog makkelijk op te lossen). Maar hoe doen we dat met vervoer? We kunnen maar 5 personen kwijt in een auto. Hoe vind je een betrouwbare auto zonder al teveel kosten en onderhoud. We wonen in een dorp, dus je gaat ook niet zo makkelijk met het openbaar vervoer.
Ondertussen ben ik natuurlijk wel wezen zoeken naar informatie. Maar daar werd ik niet echt vrolijk van. We kunnen dat niet bekostigen.
Dus ik maak me zorgen, maar tevens geniet ik toch van dit klein wondertje...
Als iemand leuke en goede sugesties hebben voor mij, dan hoor ik dat heel graag.

Groetjes Laura

De Renault Megane Grand Scénic. Daar kunnen 7 personen in. Houd je helaas niet super veel bagageruimte over, maar wel genoeg personen. Anders ga je snel naar Amerikaanse auto's. Bijvoorbeeld een Chrysler busje of een Dodge busje (heeft mijn vader) en die zijn 2e hands nog erg goed en niet zo duur. Ook Ford Windstar passen 7 personen in. Heeft mijn vader ook heel lang in gereden.

Succes met de zoektocht.

Anne

Hallo,
Gefeliciteerd met de 4e. Ik zit in hetzelfde schuitje. Wij waren in principe klaar na 3 kindjes en waren al langzaam ons leven aan het herindel
en nu de kids wat ouder worden. Mijn man zou met een opleiding gaan starten. Toen bleek ik ineens zwanger te zijn. We hebben allemaal erg moeten wennen en om moeten schakelen. Ik ben nu inmiddels 7 mnd zwanger en ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Mijn kids zijn 7,5 en 2. Wat betreft auto: we hebben een VW Sharan, een 7 zitter. Fijne auto!! Succes er mee. Hoe ver ben je zwanger? groetjes..

Een Dacia Logan. Wij hebben net de 5 persoons uitvoering, maar hij is er ook in een 7 persoons uitvoering. Zeer betaalbaar. En tot nu toe bevalt hij heel goed.

Allereerst allemaal erg bedankt voor de snelle reactie. Eigenlijk zit ik hier voor het eerst. En dit was ook mijn aller eerste vraag op deze forum. Dus ik ben best verbaast over deze snelle reactie. Moet het allemaal nog een beetje ontdekken. Maar ik vind het nu al leuk worden;-)

Ik kan nu zeker vooruit met alle adviezen. Weet de weg nu, en ga weer verder op onderzoek uit.

Verder weet ik eigenlijk niet hoeveel weken ik ben.
Opeens was de kop koffie die ik dronk heel vies. Dat bleef zo. Ik ging ook weer slagroom gebruiken (mijn typische zwangerschapskwaal). Dus toen ben ik maar een test gaan halen. En tja.. de test was positief.
Ik gok zelf op 7 weken. Maar omdat ik het niet erg in de gaten heb gehouden weet ik dat niet zeker. Het kunnen er meer zijn.
Maar we hebben wel even de tijd om te wennen en de tijd om opzoek te gaan.

Groetjes laura

Allereerst allemaal erg bedankt voor de snelle reactie. Eigenlijk zit ik hier voor het eerst. En dit was ook mijn aller eerste vraag op deze forum. Dus ik ben best verbaast over deze snelle reactie. Moet het allemaal nog een beetje ontdekken. Maar ik vind het nu al leuk worden;-)

Ik kan nu zeker vooruit met alle adviezen. Weet de weg nu, en ga weer verder op onderzoek uit.

Verder weet ik eigenlijk niet hoeveel weken ik ben.
Opeens was de kop koffie die ik dronk heel vies. Dat bleef zo. Ik ging ook weer slagroom gebruiken (mijn typische zwangerschapskwaal). Dus toen ben ik maar een test gaan halen. En tja.. de test was positief.
Ik gok zelf op 7 weken. Maar omdat ik het niet erg in de gaten heb gehouden weet ik dat niet zeker. Het kunnen er meer zijn.
Maar we hebben wel even de tijd om te wennen en de tijd om opzoek te gaan.

Groetjes laura

ps. op de een of ander manier plaats ik berichten dubbel!! sorry... maar ben er nog niet helemaal overuit hoe dit nu kan.

Terug
Bovenaan