een zoon

Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik hier ook nog maar even een berichtje plaatsen.
Vorige week dinsdag ben ik bevallen van een zoon. Hij heet Tijn en woog 4025 gram. Het was een hectische bevalling, die anders verliep dan wij hadden gedacht. Ik moest na 7 weeen te hebben weggepuft onverwachts naar het ziekenhuis omdat ons mannetje in het vruchtwater had gepoept.
Eenmaal in het ziekenhuis werd het hectisch. Tijn zijn hartslag denderde naar beneden en wij dachten zelfs dat hij helemaal geen hartslag meer had, maar achteraf hoorden we van de verloskundige dat dat bijna niet mogelijk was omdat hij zo'n goede apgarscore had. Maar goed op dat moment waren wij en zelfs de verpleging aardig in paniek en is hij met spoed met een vacuumpomp op de wereld gezet. Gelukkig ''deed'' hij het goed toen hij eenmaal op de wereld was.
En ja, bevallen doet pijn, maar het is ook waar dat zodra je je baby op je buik hebt het naar een plekje achter in je hoofd verplaats en je het al niet meer zo herinnerd als op het moment dat je er midden in zit.
Ondertussen is de kraamweek voorbij en gaat het allemaal eigenlijk wel goed. We proberen nu een ritme te vinden, maar tijn weet heel goed wat hij wil, dus drinkt hij overdag om de 4 uur en 's avonds om de 2 1/2 a 3 uur en de nachten laat hij ons redelijk slapen, we kunnen vaak 2x 3 uur slapen.
Nou zwangere dames, heel veel geluk met jullie zwangerschappen verder, geniet ervan, ik zal zeker nog wel eens op het forum komen kijken en mee kletsen. Maar ja, de dagen vliegen hier voorbij!! En eigenlijk heb je dan niet eens zoveel gedaan.

groetjes Kirsten en Tijn (25/10/2005)
 
He hallo!

Wat geweldig zeg, een gezonde zoon. Heerlijk dat het nu allemaal achter de rug is en je nu volop kunt genieten van je zoon, Tijn. Een erg leuke naam! 'k Zal hem vanavond ook eens even aan mijn man vertellen, wie weet kan die ook wel op ons lijstje komen.....

Geniet nu maar volop van alles wat gaat komen, iedere keer zal hij jullie weer verrassen met nieuwe dingen.
En de bevalling.... die moet je maar proberen zo snel mogelijk te vergeten. Als dat tenminste lukt. Makkelijker gezegt dan gedaan, daar weet ik alles van, maar toch!

Heel veel geluk samen!

Liefs Carla
20wk5dg
 
Terug
Bovenaan