EEN ZOON!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
mijn naam is patricia ik ben 21 heb een dochtertje van ruim 4 en ben 21 weken zwanger.
Zoals je al gezien heb krijg ik een zoonik heb op 3-1 een echo gehad alles was goed.
Ik heb eigenlijk nog een vraag overdags voel ik hem niet maar in de avond meestal wel ook niet altijd hebben meer vrouwen dit?

groetjes patries(21w4dzwanger)

Hoi,
Ja ik heb dat ook, als ik s'avonds rustig op de bank zit of in bed lig dan voel ik hem heel erg goed. Maar ik vind wel hoe verder ik kom in de zwangerschap des te meer ga ik hem overdag ook voelen.
Groetjes Anne (22+4)

Proficiat!!!!
Ik wil eigenlijk niet weten wat het wordt maar eigenlijk is het wel echt leuk.
Heb je het je dochtertje ook al verteld?
Geniet ervan

hallo allemaal
bedankt voor jullie reacties maar eigenlijk had ik nog een vraag van mijn eerste zwangerschap heb ik best wel wat overtollige kilo's overgehouden zou het daardoor komen dat ik de baby wat minder vaak voel?
groetjes patries)21w4dzwanger)

Hoi Patricia,

Wat geweldig dat je dochtertje een broertje krijgt! Wat zal ze het leuk vinden om hem te vertroetelen...
Om even antwoord op jouw vraag te geven; het kan ook zijn dat bij deze zwangerschap je placenta meer naar voren ligt, dus tegen je buikwand aan. Hierdoor voel je je kindje ook minder goed. Dit zou je even aan de verloskundige moeten vragen, misschien kan zij dit voelen?
En die extra kilootjes? Ik denk niet dat dat wat uitmaakt. Het gaat toch van binnenuit wat je voelt, dus maakt dat extra (baby)vet niets uit hoor! Ik kan me wel voorstellen dat een buitenstaander het nu minder snel kan voelen, maar das niet erg toch? Kunnen ze nog vaak genoeg doen als ie geboren is!

Terug
Bovenaan