Een zoon!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi iedereen,

De kraamhulp is na huis, dus ik ga eff stiekem na beneden jullie het nieuws vertellen!!

Op 14 april uitgerekent, en op 17 april rond 5.30 (preciese tijd niet bekend)
Geboren

JOOS
                                     Jozef Petrus

3930gram en 53 cm

Ik kreeg dinsdag ochtend (17 april)om 3uur last van krampen, rond 4 uur wist ik dat het weeen waren, Ik ging om half 5 in bad (half uurtje later)
M,n partner maakte thee voor mij en we hadden besloten onze dochter om 7u te wekken en beide ouders te bellen om vervolgens een paar uur later na het ziekenhuis te gaan.
Maar om kwart voor 5 kreeg ik een enorme weeenstorm en om kwart over 5 schreeuwde ik na m,n partner die rende na boven zag mij (met een hoofdje tussen de benen) en rende in ' paniek' weer trap af en belde 112 (nummer verloskundige duurde op z,n moment te lang!) maar 1 perswee later lag ik op de badkamer vloer met Joos op m,n buik hij liep na boven met de meldkamer aan de telefoon en zag dat hij een zoon had, geboren in de vliezen!! (helemaal alleen  bevallen  ,  2 persween,en een bevalling van amper 2 uur)
hij moest Joos goed toe stoppen en vervollgens kwam er toch nog een ambulance langs om te kijken.
In eerste instantie wilde ze me nog na het ziekenhuis brengen ivm het vele bloedverlies maar ik mocht gelukkig thuis blijven.
Dus nu moet ik verplicht extreem rustig aan doen maar voel me goed! en wonder boven wonder maar een heel klein scheurtje (2 hechtingen)

Nu staat m,n verhaaltje hier, mijn super rare/snelle bevalling!
Ik ga zo weer braaf na boven

Liefs,

Marieke
Moeder van Mara 20 maand en Joos 4dagen

Hoi,

Gefeliciteerd met je zoontje!! Heerlijk voor je
Geniet er lekker van!

liefs Daan

Dag Marieke

Ik wil je van harte feliciteren met de geboorte van je ZOON.
Geniet er met je gezin fijn van.
Maar inderdaad wat een snelle bevaling kan me voorstellen dat je in paniek raakt als je ineens zonder medisch hulp aan het bevallen bent.

Groet Sharine

Supergefeliciteerd met je zoon!!!
Tjonge dat is wel een hele belevenis om zo te bevallen...
Kan me voorstellen dat jullie allebei raar stonden te kijken..
Maar nu kun je heerlijk genieten van jullie zoon en broertje.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Liefs Melanie 34.6 wk zwanger van nr 2

Jeeeeeeeee wat een verhaal zeg!!! Dat wordt er 1 welke nog lang naverteld zal worden!
GEFELICITEERD met Joos want hoe dan ook het is je gelukt!!

Geniet samen volop!

x ing

Hey gefeliciteerd met je zoon,

Super snel gegaan dus, nou blij dat alles goed gegaan is ga er maar lekker van genieten en doe het rustig aan.

Gr Fruit Girl

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Joos.
Het lijkt mij best eng om alleen te bevallen, maar ik vind het wel super hoe je het hebben gedaan. Zonder enige hulp jullie eigen kindje te wereld gebracht.

Geniet lekker met zijn viertjes!

groetjes Mariska

Jeetje, want een verhaal zeg!! Geniet maar van je kleine mannetje, en doe het even rustig aan...
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan