Een zoon!!

Hoi hoi iedereen,

De kraamhulp is na huis, dus ik ga eff stiekem na beneden jullie het nieuws vertellen!!

Op 14 april uitgerekent, en op 17 april rond 5.30 (preciese tijd niet bekend)
Geboren

JOOS
                                     Jozef Petrus

3930gram en 53 cm

Ik kreeg dinsdag ochtend (17 april)om 3uur last van krampen, rond 4 uur wist ik dat het weeen waren, Ik ging om half 5 in bad (half uurtje later)
M,n partner maakte thee voor mij en we hadden besloten onze dochter om 7u te wekken en beide ouders te bellen om vervolgens een paar uur later na het ziekenhuis te gaan.
Maar om kwart voor 5 kreeg ik een enorme weeenstorm en om kwart over 5 schreeuwde ik na m,n partner die rende na boven zag mij (met een hoofdje tussen de benen) en rende in ' paniek' weer trap af en belde 112 (nummer verloskundige duurde op z,n moment te lang!) maar 1 perswee later lag ik op de badkamer vloer met Joos op m,n buik hij liep na boven met de meldkamer aan de telefoon en zag dat hij een zoon had, geboren in de vliezen!! (helemaal alleen  bevallen  ,  2 persween,en een bevalling van amper 2 uur)
hij moest Joos goed toe stoppen en vervollgens kwam er toch nog een ambulance langs om te kijken.
In eerste instantie wilde ze me nog na het ziekenhuis brengen ivm het vele bloedverlies maar ik mocht gelukkig thuis blijven.
Dus nu moet ik verplicht extreem rustig aan doen maar voel me goed! en wonder boven wonder maar een heel klein scheurtje (2 hechtingen)

Nu staat m,n verhaaltje hier, mijn super rare/snelle bevalling!
Ik ga zo weer braaf na boven

Liefs,

Marieke
Moeder van Mara 20 maand en Joos 4dagen

Terug
Bovenaan