Een zoon!

Hoi allemaal!

Alweer ruim 2 weken geleden (op de 17e) is mijn zoon Timo geboren! Ik was toen 37 en een halve week zwanger.

Allereerst braken de vliezen en gebeurde er verder.... niets. Pas de volgende dag begon ik weeën te krijgen. Na een paar uur goede flinke weeën had ik 8 cm ontsluiting, waarna de vk in het ziekenhuis  merkte dat de ontsluiting niet verder kwam omdat zoonlief niet helemaal goed lag. In overleg met de gynaecoloog is toen tot een keizersnee besloten.

Ik heb een prima kraamtijd gehad (genieten!!!!) en heb al die tijd even helemaal geen zin gehad om op een heet kamertje achter de pc te gaan zitten. Ik heb alleen maar verliefd naar mijn zoon zitten kijken, hahahaha! Maar ik wilde het nu toch wel heel erg graag even vertellen...

Lieve mensen, veel geluk met de inmiddels geboren beebjes en veel sterkte met de laatste loodjes als je nog niet bevallen bent. Ik wens jullie een goede bevalling!

Groetjes van een blije mama!
Tess

Gefeliciteerd met je zoon!
niet niks he... zo'n bevalling.
Ik was benieuwd naar jou ervaring met de snede. Bij mij is het nog afwachten of het gewoon kan of niet. waarschijnlijk ga ik gewoon beginnen, maar mocht blijken dat het kindje niet dieper komt, dan toch een snede. (dit door mijn vorige slechte bevalling)
Als ik wil mag ik ook op voorhand een snede. Het lijk me niets. Vooral het idee dat je je kindje niet meteen ziet. Pas na een uur heb ik gehoord. Natuurlijk wel ff kort na de bevalling. En dan de napijn en 6 wekekn lang veel niet mogen. Maar goed, zo''n drama als de vorige keer, is ook niks. kortom ik ben beneiujwd hoe jij de snede en tijd erna heb ervaring. Want je schrijft dat je wel en fijne kraamtijd heb gehad!

genietse van je zoon!

Terug
Bovenaan