Een zwangere man ?!

Via een vriendin hoorde ik van deze site: www.malepregnancy.com
Het gaat over een man die zwanger is (via IVF is een vruchtje in de buikholte geplaatst, zoiets als in die film met Arnold Schwarzenegger).
Ik kan het bijna niet geloven dan dit echt is...
Wat denken jullie ervan?

In elk geval interessant om eens te kijken!

N.
 
Ik ben er eens even gaan kijken en volgens mij is het echt BS (bull shit). Dat kan toch helemaal niet, we kunnen veel op medisch gebied tegenwoordig maar ik geloof echt niet dat een lichaam wat totaal niet gebouwd is op een zwangerschap en alle vitale delen daarvoor mist, omgebouwd kan worden tot een plek waar dat wel kan.

Maar het is wel een uitgebreide site en iemand heeft er veel tijd aan besteed, maar het is volgens mij helemaal nep.

Daarbij komt dat als het wel echt zou zijn, het gewoon ziekelijk is, volgens mij zou dat ook helemaal niet legaal zijn.

jane
 
Beste anoniem:

Als je de site goed bekijkt kun je lezen dat ze deze man ook inderdaad hormonen gegeven hebben.

Een baarmoeder heb je overigens niet nodig voor een zwangerschap: er zijn ook voldragen buitenbaarmoederlijke zwangerschappen bij vrouwen geweest: de baby zat dan in de buikholte, zoals ze bij deze man ook gedaan zouden hebben. Okee, het is zeldzaam, maar zeker niet onmogelijk.

Ik ben zelf overigens ook erg sceptisch over het hele verhaal: als het niet waar is vraag ik me af hoe iemand het in z'n hoofd krijgt zo'n uitgebreide site in elkaar te zetten, als het wel waar is vraag ik me af hoe men op het (in mijn ogen vrij zieke) idee komt om dit te gaan proberen.

Ik vond het in elk geval wel grappig om het hier even te melden.

Groeten,

N.
 
Hoi,

Ik kwam de site zo'n twee jaar geleden ook al tegen.

Hij is al heeeeel lang "zwanger" dus, maar erg mooie site is het wel inderdaad!

Kan zo'n grap dan wel weer waarderen, want mensen gaan toch twijfelen.

Groetjes!
 
Bedankt voor je reactie... zal inmiddels wel een flink kind zijn dan... ;-)

Groeten,

N.

PS: dan moet er toch iemand heel veel tijd over gehad hebben, om dit helemaal in elkaar te zetten...
 
Terug
Bovenaan