Eeneiigetweeling

<p>Hoi! </p><p>Begin maart zijn we erachter gekomen dat wij in november een 2e kindje verwachten... tenminste dat dachten er haha. Nu heb ik vrijdag een echo gehad en blijkt het wss een eeneiige tweeling te zijn! ..... even schakelen dus. </p><p>Zijn er meer dames die dit nieuws hebben gekregen ooit en hoe dat is afgelopen. Heb me natuurlijk een beetje ingelezen en ben me er bewust van dat er nu natuurlijk wel wat meer risico’s achterweg komen. Maar zijn er dames met positieve verhalen en of ervaringen? Hoor ze graag! </p>

Allereerst gefeliciteerd! Schrikken hè?! Op FB zijn er pagina's voor (aanstaande) tweelingmama's. Dat vond ik tijdens mijn zwangerschap heel fijn. Er zit een risico aan een tweelingzwangerschap, en zeker als het een-eiig is, maar risico's zijn er ook bij een eelingzwangerschap. Je gaat lekker veel echo's en controles krijgen. Zeker bij een-eiige tweeling houden ze je extra in de gaten ivm TTS. Helaas is onze twee-eiige tweeling overleden door een spontane vroeggeboorte. Gelukkig gaat het heel vaak wel goed, dus hou daar vooral aan vast! Fijne zwangerschap!

Hoi hoi gefeliciteerd wat leuk! Toevallig volg ik een moeder op instagram die ook een eeneiige tweeling krijgt twee meisjes ze verteld het hele proces miss leuk om te volgen. 
Ze heet new Born fit mama 

veel geluk

Terug
Bovenaan