Eenkennig met 4 maanden; kan dat al?

Hallo,
Mijn zoontje is 4 maanden en het lijkt wel of hij eenkennig aan het worden is. Hij is al een paar keer in huilen uitgebarsten als hij op schoot gaat bij het bezoek. (Zelfs bij opa) en het lijkt me wat vroeg dat hij al eenkennig is.
Dus mijn vraag is; kan dat al zo vroeg?
En wat kan ik het beste doen om het hem af te leren?
Juist ertegen in gaan en zoveel mogelijk laten wennen aan anderen of juist nog even bij mij wat vertrouwd is.

Bedankt alvast.
 
hoi



Het zou kunnnen dat ie nu al eenkennig word maar het zou ook kunnne dat ie daar gewoon overgevoelig voor is .Ik zou het gewoon aan kijken en misschien geeft ie zelf wel aan dat ie bij iemand op schoot wil zijn allemaal periodes en dat gaat wel weer over moet je maar denken.heb er zelf niet zoveel last meegehad die van ons was iedereen zijn vriend,alleen nu op dit moment heel erg mams kindje ik hoef niet weg te gaan want dan is het brullen .ze is nu 16 maanden.veel succes ermee
 
Toevallig had ik dat 2 weken geleden ook... toevallig ook bij opa.. hahaha
Ik dacht ook dat ze eenkennig aan het worden is ( is nu 5 maanden)
Maar niets is minder waar (in dit geval dan) achteraf had ze er gewoon geen zin in op dat moment. Ze was moe, en het was zoals ik het noem "mama-dag" een dag dat je het idee heb dat niemand iets goed kan doen (dat je beeb dat "denkt" zeg maar) behalve mama.
En als het wel eenkennigheid is, ik zou het niet forceren, kan je het alleen maar erger mee maken. Het is een fase en gaat wel weer over.

Succes!!
 
Onze dochter heeft het al met 3 maand, terwijl het volgens het consultatiebureau pas ongeveer rond een half jaar hoort te zijn. Nou is onze dochter sowieso heel snel met alles, dus het past wel bij haar, maar het is zeer vervelend als ze zo jong al eenkennig zijn. Maar goed, je doet er ook niks aan volgens mij. Maar ik hou me altijd aanbevolen voor tips, dus als er iemand is die er wel wat op weet, zou ik zeggen kom maar op...

 
Hoi,

ons zoontje had dit ook met 4,5 maanden. Het was echter na een maandje ook weer over. Hij was vooral bang voor mannen met donker haar en een bril. Pech voor beide opa's. Ik weet niet of het echt eenkennigheid was. Ik denk dat de echte eenkennige periode nog moet komen.....

Groetjes en succes,
Margrethe
 
hallo
ook ik heb een dochter van 4 maanden en toont ook sinds twee weken eenkennig gedrag..
ik weet dat t weer over gaat en t is niks ernstigs maar toch is t voor sommige mensen bij wie ze ineens gaat huilen en eerst niet deed niet leuk maarja je kan er weinig tegen doen.
t hoort er bij en ja normaal zijn ze wat ouder als dat gebeurt maarja je kan ook zo denken dan ben je daarw eer vanaf mits t niet trug komt natuurlijk....
ik wens je er succes mee en denk maar zo t komt ook weer goed
groetjes bianca
mama van 4 kids
 
Terug
Bovenaan