Eenkennig met 5 maanden?????

A

Anoniem

Guest
Sinds kort hebben we een oppasmoeder, zodat ik soms ook even vrij ben. Allemaal goed en wel met mijn kinderen van 7, 5 en 2, maar Liv van 5 maanden weigert de fles. Alleen ik en mijn man mogen die geven. Bij anderen gilt ze alles bij elkaar en weigert de fles te pakken, doet gewoon haar mond niet dicht en huilt heel hard. En als ik het dan overneem, pakt ze de fles direct. Raar hoor! Mijn andere kinderen maakten het niks uit van wie ze de fles kregen, als ze hem maar kregen. Ik vind vijf maanden nogal vroeg voor eenkennigheid, maarja, wat kan het anders zijn. De oppasmoeder doet alles precies zoals ik het doe.
Hebben andere dit ook. Met borst geven ben je natuurlijk zo en zo de enige die dat kan, maar met fles geven heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ivy

Hoi,
Even snel: Mijn 3e was met 2 en 1/2 maand al eenkennig. Menno, nu 4 mnd is ook al eenkennig. Het kan dus wel!   Maar het is erg lastig...........

Francien

hoi hoi

sverre is het een beetje maar niet met de fles. wat ik wel leuk vind is dat hij de speciaale glimlach toch echt voor pa en ma bewaart. is het bij julie ook dat hij zo heel erg afgelijd wordt als de fles gegeven wordt? loopt iemand voorbij of we zijn ergens anders en alles is intressant behalve de fles.

had het laatst wel met men schoon moeder sverre maakte er echt een zooitje van dus papa maar de fles gegeven en geen probleem meer.

nou doei doei lucy

hoi hoi
nou die van mij is 4maand en nou al eenkennig.
we zijn veel thuis vanwege de 6 kids dus als we dan een keertje weggaan heeft madam het echt niet naar haar zin.
vooral winkels vindt ze verschrikkelijk.
als ze thuis is en een vreemde kijkt haar aan begint ze ook te trillen met het lipje.
dus het kan wel hoor.
liefs sil

Mijn dochter is 3 maand en ook eenkennig.
Als 'vreemde' tegen haar beginnen te praten is het mis. Huilen en huilen. Ben de enige die haar dan kan troosten.

Terug
Bovenaan