eenkennig! pfff moeilijk!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

mijn meisje is sinds een paar week heeel erg eenkennig! begint bij een ander op schoot gelijk te huilen en bij mij of mijn man is het dan gelijk weer goed! Ik vind dit erg vervelend!
Vind het vooral erg sneu voor mijn ouders,want die kunnen dus niet lekker met haar knuffelen!

heeft iemand tips?

ook kan ze niet goed tegen drukte en zit ik dus met een huilend kind op verjaardagen! k'zit er erg mee en ben vanmiddag huilend bij een verjaardag weg gekomen,omdat ik gewoon trots met mijn kind wil 'showen' maar ben nu bang dat mensen mijn lieve meisje maar een huilkind vinden! Ook al zegt iedereen dat ze haar om op te vreten vinden!

ik vind dit echt heel moeilijk! Hoe gaan jullie hier mee om? hebben jullie dit ook?

groetjes marjolein(mv lianne 13-05)

hoi,

helaas heeft mijn dochtertje hier  de laatste drie weken ook heel erg last van behalve bij mij, mijn man, en mijn twee oudste kinderen gaat ze bij niemand op schoot dan is het echt brullen en ook daarna nog is ze helemaal overstuur als r visite komt of als ik ergens naar toe gaat mogen ze met haar spelen dat vind ze leuk dan lacht ze etc maar als je haar aanraakt nou mensen, dan hoor je haar twee straten verder en er is hier niets aan te doen dit is een fae die ook weer voorbijgaat.

groetjes bianca

Bij Lotte hetzelfde. Ze wil soms wel bij anderen zitten, maar houdt dan heel goed in de gaten waar mijn man en ik zijn.

Een paar weken geleden zat ze bij mijn moeder op schoot en begon gelijk te huilen. Ik heb toen mijn stoel er naast getrokken en haar handje vastgehouden en tegen haar gepraat. Niet ideaal, maar het ging.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Volgens mij wordt elke baby eenkennig en is dit een periode. Uiteindelijk gaat het over, mits ze je ouders wel regelmatig ziet.

Wij hebben afgelopen week Lucas voor het eerst meegenomen naar een verjaardag. Lucas is nu 9 weken. Mijn moeder werd 50 en ze gaf een groot feest. Ik wilde daarom ook wat langer blijven en niet na een uurtje weer weg gaan.
Lucas is de drukte ook niet gewend en moest in het begin huilen. We hebben boven zijn campingbedje neergezet en zijn veel boven met hem geweest. Uiteindelijk ging dit goed en viel hij in slaap. De fles heeft hij ook boven gekregen dat ging het beste. Helaas heb ik mijn kindje ook niet kunnen showen, sommige familieleden die op het feest waren, hadden Lucas nog helemaal niet gezien, maar ik denk dan jammer dan. Moet je maar op kraambezoek komen. En baby huilen nu eenmaal zeker als ze in een onrustige omgeving zijn. als mensen dan denken wat een rotkind, dat zegt dan meer iets over hen zelf hoor

Nou,ik ben benieuwd wat ons dan nog te wachten staat.
Erinn is nu bijna 12 weken en van begin af aan totaal niet eenkennig geweest.
We nemen haar overal mee naar toe en hoe meer zielen,hoe meer vreugd is haar motto.
's Avonds zitten wij dan met gebakken peren,want slapen ho maar!
Lijkt me vreemde gewaarwording als ze ineens niet meer bij iedereen wil zijn.

bedankt voor jullie reacties!
toch wel weer een gerusstellend idee dat ik niet de enige ben! In mijn omgeving zijn nu namelijk allemaal baby's die heel makkelijk zijn en totaal niet eenkennig....dus dan denk ik wel es..bah! ben ik dan de enige!

groetjes marjolein

Terug
Bovenaan