eenkennig

mijn zoon is 8 weken oude en vanaf het moment dat hij kan lachen is hij enorm eenkennig naar mij -de moeder- en moet niks meer van de vader of alle andere mensen weten. We proberen het te doorbreken maar het is niet fijn om hem heel heel hard te horen krijsen tot hij overstuur is. Wie heeft hier ervaring mee. Het lijkt me al veel te jong om dit te hebben. Hoe begeleid je hem en mij.
 
Dat had mijn dochter ook rond die leeftijd. Erg vervelend maar je kan er niet zo veel aan doen. Mijn advies is om hem niet te laten huilen tot hij overstuur is. Want dan wordt het alleen maar erger. Op een gegeven moment zal hij door krijgen dat je hem daarna toch weer knuffeld en zal hij het niet meer zo erg vinden om even bij iemand anders te zitten. Dus hou hem lekker zelf vast en laat hem merken dat je hem nooit zal verlaten, dan ben je er over een par weekjes overheen.Succes!!!!!
 
mijn dochter van 2 maanden weigert de fles van iemand anders , ze drukt hem met haar tong naar buiten en blijft tegenwerken tot huilends toe ,alleen ik mag en waneer ze op mijn schoot zit geeft ze steeds kikjes waneer ik haar niet aankijk, ook kan ze heel erg gierend huilen en is dan op haar voorhoofd helemaal nat van het zweet, ik hoop dat het gauw overgaat
 
Terug
Bovenaan