eenkennig

Mijn dochter (nu 6 mnd) is vanaf haar geboorte hardstikke eenkennig; begint binnen een minuut te huilen alles iemand anders dan wij haar in hun armen neemt. Dit is best lastig. Heeft iemand hier ervaring mee en tips? Het ligt toch hopenlijk niet aan ons he? Dit zegt omgeving namelijk..
 
hoi,
je moet je in ieder geval proberen niet al te veel van wat je omgeving zegt aan trekken hoor!,ik wordt hier altijd er onzeker van,
verder is het volgens mij normaal dat je kindje eenkennig is rond deze leeftijd,ze kunnen dan nog niet de link leggen dat je wel weer terugkomt als je even uit beeld bent
groetjes
 
Wat de omgeving aangaat, zeg gewoon iets in de trant van:" Kijk, ik heb vantevoren tegen mijn dochtertje gezegd dat ze moet gaan huilen als iemand anders haar vastpakt. Wat kan ze al goed naar me luisteren."
Dan ziet de ander heus wel in wat een idiote opmerking het is om aan te nemen dat het jullie schuld is dat je kind eenkennig is. Het is lastig, maar niets aan te doen verder.
 
Hoi,
Ik wil me hierbij aansluiten. Het is de grootste flauwekul wat de omgeving zegt. Je kan daar erg onzeker van worden! Je moet je niets aan laten praten want het is iets wat bij de groei hoort. Eenkennigheid gaat gewoon weer een keer over en heeft helemaal niets met jullie te maken! Het wordt tijd dat de omgeving stopt met die vreselijke goedbedoelde adviezen want je gaat nog aan jezelf twijfelen.
Succes!

groetjes
Esther
 
Terug
Bovenaan