eenkennig?

A

Anoniem

Guest
Worden jullie kindjes al eenkennig?
Ilyas wel een beetje. Hij wil het liefst bij mama op schoot of in haar armen. papa is ook goed, maar oma enzo liever niet. En als ik de kamer uitloop zet hij het op een krijsen. Echte tranen. Zo zielig. Maar ook wel vermoeiend........

groetjes,
Mienetje

hoi

hoe oud is IIyas nu ?? selina is 20 weken en huilt sinds afgelopen weekend bij mijn schoonmoeder (haha) dan trekt ze een lipje en snikt en dan ineens  zo zielug.selina zit volgens mij ook in een sprong (alweer) want ze wil alleen maar op schoot en komt snachts ook weer om 04.00 huilt meer  wil veel slapen overdag  en vermaakt zich niet echt alleen.maandag op vakantie dus hopen dat het dan weer over is .

liefs tara mama van selina 14-04-07

Hij is nu 7,5 maand.

Nu is hij ook een beetje verkouden hoor, hoesten enzo. Dus misschien is hij gewoon ziekjes, maar ik heb het idee dat het meer is dan dat.

hoi

jens is 7 mnd en een paar dagen,
en sinds een dag of 2 herken ik dit ook
op bed leggen weglpen, en meteen huilen
zodra ik uit het zicht ben begint hij

nu is het ook zo dat hij dus 2 tandjes krijgt
wie weet komt het ook daar door

Whahaha, hier wordt ook gebruld bij m'n schoonouders, hihi. Tja, opa gaat ook altijd zo tekeer, ik zou ook brullen hoor! Hij denkt altijd dat hij hard moet schreeuwen en roepen als er een kind in de buurt is, vindt ie lollig denk ik.....
Ik moet er dus wel stiekem om lachen dat Floor nu huilt als ze hem ziet.......

Jadey is maanden, maar wil al va 3 maanden niet door iedereen vastgepakt worden of aangesproken worden, Ze is vriendelijk maar mijn schoonmoeder moet ze echt niet dan is het echt huilen......
ze zit liever bij mama, dus hier is ook wel wat eenkennigheid op te merken.

gr tammy

Terug
Bovenaan