eenkennig

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje van 9 maanden is erg eenkenning. Hij is net  1 week uit het ziekenhuis (heftig virus, waar hij behoorlijk ziek van is geweest) Sinds wij uit het ziekenhuis zijn, huilt hij alleen maar. Hij krijgt vermoedelijk ook weer tanden. Er zijn witte puntjes te zien, maar ja die zitten er ook al weer een tijdje (maand?)
Hij is alleen maar stil als wij rond gaan lopen met hem op de armen, maar met bijna 9 kilo is dat geen doen. Ook hebben wij nog een oudere zoon van 3, die ook aandacht wil.
De nachten zijn ook gebroken en vaak slapen wij vanaf 3 uur 's nachts niet meer.
Ook heeft hij dunne ontlasting, eet  slecht en wil soms de fles niet. Eet geen brood meer (heeft dit wel gedaan) Heeft al 2 weken lang 's middags verhoging (gemiddeld 38,3) De ochtenden 37,7

Uiteraard hebben wij al het nodige gebrobeerd; kiekeboe spelletjes, praten terwijl je niet in zijn beeld ben, druppeltjes voor de tandjes, kindival voor de onrust, paracetamol, maar niets schijnt te helpen.

Wie heeft er nog tips of herkent dit probleem.
Groetjes van een vermoeide moeder

hoi hoi,

Ook hier is het hetzelfde als bij jouw alleen mijn dochertje is nu net 10 mndjes oud!!!
En ik had het boek van oei ik groei erbij gepakt en jawel hoor een sprongetje komt er weer aan ze is ook weer hangerig en jengelig en eet ook weer slecht, maar dat kan weer beteken dat ze weer wat gaan leren dus we wachten af!!!
En er komen ook nog tandjes aan en de poepluiers zijn ook erg veel tot aan der nek!!!
Heb er ook geen goede tips voor je helaas, maar succes ermee!!
Het gaat hopelijk weer snel voorbij!!!

Liefs Sandy

Hoewel tandjes, sprongetjes e.d. erg vermoeiend kunnen zijn, vind ik het gedrag van jouw kindje wel erg extreem. Ook vind ik 2 weken verhoging (38.3) echt niet normaal. Het kan natuurlijk nog nasleep zijn van ziek zijn en ziekenhuisopname, maar ik zou echt contact opnemen met de kinderarts! Misschien is er iets nog niet helemaal in orde, dat hij zo van streek is... Sterkte!

Terug
Bovenaan