Eenkennig???

A

Anoniem

Guest
Sinds 1 week ben ik weer aan het werk en mijn zoontje Bram (14-6-2007) zit voor 1.5 dag op het KDV. Dit gaat niet goed. Hij drinkt slecht, geeft over ,slaapt niet, is erg veel overstuur en bijna niet te troosten  en als ik hem weer kom halen dan mag ik hem niet meer loslaten anders zet hij het op een verschrikkelijk brullen. Het cb zegt dat hij nu al eenkennig aan het worden is. Ik heb er zo'n moeite mee om hem naar het kdv te brengen en overweeg nu zelfs mijn baan op te zeggen. Ik wil mijn kleine mannetje niet overstuur zien. Wie heeft hier ook ervaring mee en heeft goede tips
Chantal

Hoi hoi,

Ik weet niet hoelang dat ie het al doet, maar ik heb het Oei ik Groei boek en daar staat in dat sommige kindjes in bepaalde periodes eenkennig kunnen zijn. Dit betekent niet dat dat blijft en dat dat periodes zijn.

Misschien is het handig dat je dit boek koopt, ik heb er enorm veel aan!!!
Of je kunt ook op internet lezen. Is echt handig. Ik zou toch eerst even verder zoeken voordat je je baan op zegt toch?!

Heel veel succes meid en hoop dat je kleintje snel zijn weg zal vinden!

Dikke zoen
Saskia mv Rik 16 weken

he meid!

vervelend is dat he!
ik begrijp het maar al te goed! mijn dochtertje(van 13-05)  is ook al vreselijk eenkennig,al een hele poos(2 maand denk ik al)

Als ik ga werken gaat mijn dochtertje naar de buurvrouw(of mijn man is thuis.
Maar de 1e paar keer zat de buurvrouw dus ook met een vreselijk huilend kind!
Ik vond dit heeeel vervelend en ging niet meer lekker weg. Na een paar weken echter was ze gewend en gaat het nu geweldig goed!
Ze is nog steeds erg eenkennig en wil bij niemand op schoot,behalve pap en mam en nu dus de buurvrouw.

Dus..ik zou zeggen kijk het een paar weken aan,want vaak moeten ze er gewoon even doorheen.
Verder zou ik wel op het kdv vragen of ze jou kleintje door 1 vaste begeleider willen laten verzorgen en verder door niemand anders. Dan kan je kind zich gaan hechten aan die persoon en zal het veel makkelijker gaan denk ik op den duur.

succes ermee,want het is echt rot!

groetjes marjolein

Terug
Bovenaan