Eenkennig

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen meiden,

Mijn zoontje (nu 5 maanden) is verschrikkelijk eenkennig aan het worden! Terwijl wij hem toch overal mee naartoe nemen en hem best uit handen geven. Alleen van mij, zijn vader en mijn vader en moeder wordt hij blij, bij de overige mensen zet hij het op een krijsen!!

Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Loesie

mijn dochtertje is nu ook 5 maanden, en ik herken het wel een beetje.
Vooral een paar weken geleden begon ze spontaan te huilen als ook maar iemand naar haar keek! (zelfs bij mensen die hier toch zo''n 2 x per week komen..)
Nu is het wat minder, maar ik denk dat je daar niets aan kunt doen. Het zal wel weer een fase zijn waar ze even doorheen moeten,en dat gaat vanzelf wel weer over. Niet  dwingen om toch bij anderen op de arm te gaan  in ieder geval, is mijn mening..

Gaat vanzelf wel weer over!
X 4dec

Hoi,
Is idd een fase, erg vervelend maar niks aan te doen. Meestal is het ronde de 7 mnd, maar sommige zijn later en anderen weer vroeger. Het ligt echt niet aan de ouders hoor. Het maakt niks uit of je hem al dan niet overal mee naar toe neemt, het hoort er gewoon bij. idd niet dwingen, want daar snapt zo'n kleintje helemaal niks van.
En je moet maar zo denken; het is ook een goed teken, er is sprake van een goede hechting tussen de baby en de ouders!
Succes, Sil

Hier nog zo eentje hoor. Zaterdag merkte ik het al toen opa en oma op bezoek waren. Oma wilde hem op bed leggen en luier verwisselen en hij huilde me toch. Dat deed hij anders nooit. En gisterenmorgen in de creche bij ons in de kerk was hij heeeelemaal overstuur. Toen ik hem kwam halen was het goed.
Ik ga ook maar niet dwingen. Komt wel weer goed.

Terug
Bovenaan