Eenkennig

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Evelyn is nu al eenkennig. Ze wil alleen nog maar bij mij, mijn man of bij mijn andere dochter (Kaylee). Herkennen jullie dit nu ook al? Ik vind het zelf een beetje vroeg. Verder heeft ze wel haar regelmaat gevonden en slaapt ze de klonk netjes rond. Dus ze doet het eigenlijk gewoon super. Maar als ik straks weer werk heb gevonden zal ze  toch aan andere moeten wennen. Maar, dat zien we tegen die tijd wel weer, nu kan ik nog lekker bij mijn meisjes zijn.

Liefs Margret

Hoihoi,

Ja ik herken dit. Mijn dochtertje is zelfs nog iets erger want wil zelfs niet graag bij haar papa zitten. Voor heel even is het goed, maar hij kan haar zelfs geen eten geven want dan schreeuwt ze alles bij elkaar. We hopen maar dat het snel overgaat ;)

groetjes Lydia

oei dat is best vroeg zeg!
hier gelukkig een allemansvriendinnetje!
de andere 2 waren dat namelijk niet!
Senna vind alles prima!

liefs

Wij vroegen ons vanmiddag toen we visite hadden voor het eerst af.. is dit 1kennigheid?
Ze wilde alleen bij papa of mama zitten ...
Maar ja naar mijn idee kan dat ook zijn omdat ze dan wat minder prikkels krijgt.
Ze huilde niet echt, maar draaide zich gewoon om naar ons en gaf een ontevreden brulletje.

Anne

Hoi hoi,

Leonie heeft duidelijk voorkeur maar of ik het echte eenkennigheid zou willen noemen..nee dat niet. Maar ze is gewoon graag bij mij. Soms als ze erg moe is wil ze zelfs van papa de fles niet. Goed voor mama haar ego. Anderen hebben haar misschien ook net iets anders vast of voelt ze iets spanning waar ze wellicht op reageert.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan