eenkennig

Hoihoi,

Mijn ukkie is al vanaf de geboorte eenkennig.Dat kan niet zullen jullie zeggen maar is echt zo! Ze wil echt al maandenlang niet bij iemand anders alleen bij mama of papa. En anders gilt ze en blijft ze gillen totdat ik terugben. Op de creche ging het dus niet.Ze bleef huilen urenlang. Ook niet bij oma of nichtjes. Hebben jullie nog tips?
Groetjes

hoi hoi,

het enige wat ik kan bedenken zo even , is dat als je er bent, je ukkie veel contact laat maken met anderen. vooral bekenden die ze regelmatig ziet. naast degene zitten en bij jouw op schoot, dan bij de ander op schoot dan jij in andere stoel, dan even buiten de kamer enz enz

dit steeds uit bouwen. Mijn zoon heeft het ook een tijdje gehad maar het gaat nu goed, hij begint te snappen dat ik terug kom en dat is het belangrijkste.
Hij houd ons nog steeds in de gaten als we in de kamer zijn, maar dat is ook wel gezond.

veel succes , ik hoop dat je er iets mee kunt

groetjes maaike

hoi hoi

Mara heeft er nog niet echt last van, wel een duidelijke voorkeur voor personen. sommige vriendinnen en mijn schoonzus vindt ze helemaal geweldig maar de fysiotherapeute ging ze om huilen als ze haar al zag

ik heb haar in het begin elke week meegenomen naar opa en oma en naar mijn beste vriendin
daarnaast bleef ik dus de hele tijd erbij tot ze gewend was aan de personen en omgeving, toen rustig uitgebouwd met af en toe even alleen booodschapje gaan doen
en ook vanaf mnd3 naar de opvang

Nu moet ik zeggen dat als Mara je mag ze het helemaal niet erg vindt dat ik even weg ben, alleen avonds moet papa of mama er echt zijn

sterkte ermee
groetjes sabine

aleriyah is ook al bijna haar leventje lang eenkennig.
ze heeft nooit wat met andere gehad.
zodrs ze bv oma al zag, was het keihard bleren.
dit is nog steeds zo!
het gaat al wel iets beter. als ik haar op schoot hou, vindt ze het best om met iemand anders te "spelen" maar als ze dan bij diegene op schoot gaat, is het keihard bleren.

ik vindt het eerlijk gezegd geen ramp. komt vanzelf goed. nu scheelt het wel dat ik niet werk ofzo dus geen oppas nodig heb. ze is 24/7 bij mij.

mijn oudste was ook heel erg eenkennig, alleen kwam het bij haar pas met ongeveer een half jaar. dit is vanzelf over gegaan op den duur, dus denk dat dat bij aleiyah ook wel goed komt.

voor jou vervelend begrijlp ik, aangezien je haar naar de creche wilde doen.
hartverscheurend lijkt mij, om te horen dat je kindje de hele dag heeft gehuild :9 moet er toch niet aan denken!

tja tips heb ik niet heel erg. ik zou eigenlijk zeggen: blijf zo veel mogenlijk bij haar, zodat ze gewoon lekker rustig blijft.
maar ja, denk dat dat lekker makkelijk praten is, voor iemand die toch niet werkt en zowieso altijd bij haar kleintje is.

succes ermee.

liefs, do

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Jullie begrijpen waar ik het over heb. Ik blijf zeker zoveel mogelijk bij haar. Het zal zelf wel overgaan.

doei groetjes

Terug
Bovenaan