eenkennig

mijn dochtertje is nu 10 weken kan het zijn dat ze eenkennig is door bv als ik haar vast hebt lacht ze naar iedereen als ze in de kinderwagen ligtook maar als mijn moeder haar oppakt krijgt ze zo'n pruillipje en begint heel erg zielig te huilen nu moet ik over 3 weken beginnen met werken en zie daar dus best tegen op omdat mijn moeder ook op gaat passen herkent iemand van jullie dit

nee ik herken het eigenlijk niet, mijn zoontje krijgt de fles maar tot nu toe ben ik ook eigenlijk de enige geweest die hem dit geeft. hij lacht eigenlijk wel naar iedereen, maar misschien kan het wel zo zijn. ze gaan rond deze tijd geloof ik wel gezichten onderscheiden dus ja. wel vervelend lijkt me, dan ga je ook niet met een fijn gevoel naar je werk, ik moet woensdag weer beginnen. ben ook benieuwd hoe het zal gaan

Kasper is gelukkig héél makkelijk, en de meiden waren dat ook, maar een nichtje van ons was toen ze baby was ook vreselijk eenkennig, daar moest de oppas gewoon de fles geven terwijl ze in de wipstoel zat en dan van de achterkant, zodat ze haar gezicht niet zag... pfffft...

Terug
Bovenaan