eenkennigheid

help
Mijn zoontje van acht maanden laat zich alleen door mij troosten.
In de avond (en 'snachts) word hij regelmatig wakker waardoor ik nog geen uurtje de deur uit kan wie heeft er tips en hij slaapt tot zes uur in de ochtend wie heeft er tips om mijn zoontje wat langer te laten slapen want al slaapt hij pas laat in hij komt altijd vroeg dit vind ik heel vermoeiend want echt een goede nachtrust komt er zo niet van ik vind dit ook wat kort voor hem
 
Ik weet niet of je het algeprobeerd hebt om hem te laten huilen? Het is niet de leukste oplossing maar ik denk wel dat het effect heeft. Mijn zoontje (nu 20 maanden) is altijd een goede slaper geweest, dus ik heb makkelijk praten. Maar een aantal weken geleden begon hij opeens moeilijk te doen als hij naar bed moest. We hebben hem de eerste avond 45 minuten!!!! laten huilen. Dit was niet prettig hoor! De tweede avond 15 minuten, de derde avond 2 minuten en de volgende avond was het over. Nu zit hij weer in zijn oude ritme. Maar dit blijft een moeilijke kwestie. Ik denk vooral dat je moet doen  waar jij je goed bij voelt.
Succes!
 
Hoi,

mijn zoontje (10 maanden) begon vorige maand ook ineens heel onrustig te slapen in de avond ('s nachts ging het wel), maar tit een uurtje of 22.30 kon ik wel 6 keer naar bnoven). Ik kreeg van iemand hier een tip om de tv uit te zetten na het eten.

Nu gaat de tv uit na 17.30 (hij gaat om 19.15 naar bed) en hij slaapt een stuk rustiger! Hoef nog maar 1 keertje omhoog.

Misschien voor jou ook een tip?

Groetjes,
Judith
 
Terug
Bovenaan