Eenmalige bloeding bij 5+3 weken

Hallo allemaal, vorige week heb ik in de ochtend 1 menstruatieachtige kramp gehad, bij de ontlasting lag er bloed in het toilet. Echt vers rood. Geen druppel bloed of kramp meer gehad. Sindsdien natuurlijk angstig en maak mezelf zoveel zorgen. Ben nog niet misselijk geweest, soms wat duizelig, alleen gevoelige borsten dit blijft wel en wat moeheid maar dat is weer normaler aan het worden.
Van de andere kant had ik graag kwaaltjes gehad omdat ik dan een miskraam kan uitsluiten. Maar 1e echo krijg ik pas op 20/1.
Zolang wachten?
Iemand ervaringen?
Heel veel liefs!
 
Ik heb ook meermaals wat vers rood bloed bij m'n ontlasting gehad. Eerste keer schrok ik ook heel erg. Was toen net wat verder dan jij dus om me gerust te stellen mocht ik komen voor een echo. De verloskundige vertelde dat door de zwangerschap je baarmoeder mond be beter doorbloed is en dat en door de druk bij het ontlasten waarschijnlijk een haarvaatje was geknapt. Zit nu snachts op m'n telefoon omdat m'n dochtertje van 2 week krampjes heeft. Heel vervelend maar het is wat bloeding betreft dus helemaal goed gekomen :)
 
Terug
Bovenaan