Eenzaam tijdens dr zwangerschap

Beste mama's

Ik ben 22,4 weken zwanger.
Maar ik voel me heel erg eenzaam, ik kan momenteel niet werken door ontzettende bekkenpijn. En kan hierdoor bijna niks, en daarbij ook net verhuisd en voel me hier door heel erg eenzaam. Hebben hier meer mama's last van.
 
Wat vervelend dat je je zo eenzaam voelt. Ik ben (nog) geen mama, maar weet wel hoe het is om je eenzaam te voelen. Zelfs met een partner en vrienden om me heen. Ik merk dat ik de laatste maanden heel gevoelig ben vóór en tijdens m’n menstruatie. Toen ik daarachter kwam, kon ik mij er meer bij neerleggen, omdat ik nu gewoon m’n hormonen de schuld geef en ik weet dat het na m’n menstruatie weer overgaat. Vette moodswings dus, hormonen kunnen echt een bitch zijn.
Jouw (zwangerschaps)hormonen spelen uiteraard ook een rol. Maar wat echt kan helpen, is toch de mensen die dicht bij je staan vertellen dat je je zo voelt. Want ook al voelt het soms zo, je bent echt niet alleen!

Xx
 
Door de corona is er ook vrij weinig te doen. Wat dat betreft, kijk ik niet helemaal uit naar m'n verlof. Vind het een fijn idee dat ik dan rustig aan kan doen, maar verder kom ik amper ergens, denk ik. Want er is gewoon geen fluit te doen. Dus ik snap je heel goed...
 
Hi Celina,
Wat vervelend zeg! Waar ben je heen verhuist?
Ik herken heel goed wat je zegt. Ik ben chronisch ziek en ongepland zwanger. Het is helemaal welkom hoor maar heel zwaar voor me. Door mijn ziekte ook weinig mensen om mij heen en mijn baan verloren dus ik begrijp precies wat eenzaamheid is. 
Ben je al bij een bekkenbodemtherapeut geweest? Dat kan ook enorm helpen. 
En voor de eenzaamheid kan je natuurlijk gezellig met ons praten hier:) Wij zijn er voor je. 
Liefs van mij
 
Jaa het is echt erg...
Sommige dagen voel ik me meer alleen dan andere dagen... het is echt een ramp. Ik heb dan gelukkig wel 2 hondjes die me gezelschap houden en waarmee ik dan ga wandelen maar het help alleen niet echt helaas.
Hoe ervaar jij dit
 
[quote quote=10437060]Hi Celina,
Wat vervelend zeg! Waar ben je heen verhuist?
Ik herken heel goed wat je zegt. Ik ben chronisch ziek en ongepland zwanger. Het is helemaal welkom hoor maar heel zwaar voor me. Door mijn ziekte ook weinig mensen om mij heen en mijn baan verloren dus ik begrijp precies wat eenzaamheid is. 
Ben je al bij een bekkenbodemtherapeut geweest? Dat kan ook enorm helpen. 
En voor de eenzaamheid kan je natuurlijk gezellig met ons praten hier:) Wij zijn er voor je. 
Liefs van mij[/quote]Ohh jeetje..
Dat is helemaal naar.. maar gelukkig heb je wel naar iets moois uit te kijken!!
Ik ben al in behandeling bij een bekkenfysio, alleen dit helpt niet echt helaas!!

 
Terug
Bovenaan