[quote quote=10193099]Hi! Wat verdrietig om te lezen.. Ik herken het voor een groot deel wel; nu zwanger en de vader van de kleine en ik zijn ook sinds kort uit elkaar en voel me op dagen als deze ook enorm eenzaam en zou samen met hem/iemand van dit wonder in mijn buik willen genieten. De angst voor wat jij nu ervaart heb in daarom ook.. Ik wil als eerst wel even zeggen dat ik het erg dapper vind dat je in je zwangerschap de keuze hebt gemaakt! Ongelukkig in een relatie zijn is uiteindelijk voor je kindje ook niet goed, en geloof er wel in dat uiteindelijk dingen wel op zijn plek vallen maar dat er tijd overheen gaat (dit moet ik mijzelf ook regelmatig zeggen). Vraagje; ziet de vader het kindje nog wel, zo ja hoe doen jullie dit? Ik worstel hier zelf nu erg mee. Daarnaast de vraag of er wel een treinstation in jullie dorp zit? Misschien kun je er dan eens een dagje met de trein op uit? Of toch proberen het wat dichter bij huis te zoeken, te genieten van de kleine dingen; naar de speeltuin, kinderboerderij, gewoon een wandelingetje maken en genieten van het feit dat je kindje geniet! Momenteel zit ik bij de pop poli en daar spreek ik mijn (angst voor) eenzaamheid ook uit en wat zij mij toen zei houd ik altijd nog vast; je bent vanaf nu nooit meer alleen, je bent vanaf nu altijd samen met iemand die zielsveel van jou houdt! P.s. als je het fijn vindt met iemand hierover (in ongeveer dezelfde situatie) contact te hebben sta ik daar voor open! (weet alleen even niet hoe vorm te geven via dit forum, zet liever geen gegevens openbaar). Liefs[/quote]
Hoi,
Wat vervelend en gefeliciteerd hoe ver ben je nu?
En lijkt me leuk alleen ik zet het liever ook niet openbaar.
Ik vond het heel erg in het begin om het alleen te doen omdat je het natuurlijk samen bent begonnen en dan kom je er ineens alleen voor te staan maar na een tijdje vind je je draai wel ik doe alles alleen zijn vader is helemaal niet in het beeld en had er eerst wel even moeite mee om mijn draai er mee te vinden maar ik vind het ook wel fijn ik heb niemand die zich er mee bemoeit over de opvoeding.
Ik haalde mijn hoop echt uit mijn kleine man in de zwangerschap en dat sleepte mij er door heen je kan het echt wel je bent het zo snel gewend om je draai te vinden.
En nee er is hier niks alleen een winkelcentrum en probeer ook zoveel mogelijk met hem te wandelen maar zoveel mooie plekjes zijn hier niet om langs te wandelen en station is hier ook niet.