<p>Even van mij afschrijven.. </p><p>Eerder heb ik in een topic mijn verhaal gedaan. In het kort: mijn nu ex, heeft mij verlaten toen ik zwanger werd. Ik woon nu bij mijn ouders en ben losstaand van dit alles aan het revalideren.</p><p>Mijn ouders proberen mij te steunen, maar ze zien vooral de problemen. Mijn vriendinnen willen er niet over praten omdat zij niet zwanger konden worden en mijn zussen vinden dat ik mijn ouders belast en beter weg kan gaan/abortus kan plegen. </p><p>Ik ben vandaag negen weken zwanger en mocht even uithuilen bij de verloskundige en naar mijn kindje kijken, wat is de kleine geroeid, een dikke twee centimeter. Ik ben veel misselijk en wil alleen maar hartige dingen eten, waar ik normaal gek ben op zoet. </p><p>Vandaag ben ik bij een maatschappelijk werker van Siriz geweest. Ze gaat mij helpen met huisvesting en begeleiding. Ik kon er mijn verhaal doen, wat fijn is, want ik voel me zo eenzaam. </p><p>Thuis is de spanning vaak om te snijden, niemand is blij, behalve ik. Ik kan het alleen niet delen en dat voelt zo eenzaam en verdrietig. Ik hoop in het nieuwe jaar een eigen plek te hebben, wat enorme ruimte en rust zal brengen. Gelukkig heb ik een lief hondje, die mij gezelschap houdt en superveel aan mij snuffelt en bij me licht. </p><p>Vandaag heb ik mijn lijst met babynamen aangevuld en ik heb een lieve baby pyjama aan de muur hangen. </p><p>Liefs Nieuwe Mama</p>