Eenzaam


Ik ben nu 20+4wkn zwanger en ik weet niet of het door de hormonen komt maar ik voel me zooo eenzaam soms. Mijn vriend is niet veel thuis daar heb ik nooit een probleem van gemaakt maar nu vind ik het zoo erg dat ik heel vaak moet huilen. Ik heb verder wel vrienden en familie maar toch voel ik me eenzaam.
Ook heb ik nu vaak het idee dat mijn vriend vreemdgaat dit omdat ik gewoon helemaal geen zin meer heb in sex (vroeger iedere dag soms zelfs 2keer perdag). Ik heb geen vertrouwen meer in me vriend omdat ik nu zoiets heb dat hij het nu wel bij een ander gaat halen. En dat dat de reden is waarom hij nooit thuis is. Wanneer ik er wat van zeg dan stel ik me aan of hij wimpelt het af als iets onbelangrijks. Heeft iemand misschien hetzelfde in haar relatie en misschien advies hoe ik ermee om moet gaan.

Groetjes Bolle Buik
 
hallo
mijn naam is esmee
ik ben 18 weken zwanger en voel me chips dit is mijn 3e zwangerschap en het zelfde heb ik ook bij mijn zoon meegemaakt die nu 8 is
ook bij mijn dochter van 10 nadehand een dipgevoel
my got zijn dit echt hormonen ben nu 35 jaar en krijg weer een jochie wel een nieuwe partner die superlief is maar toch mijn verleden doet vaak pijn
wie herkent dit en wil mailen met mij Elmar.Jenster@t-online.de
ik wil ook niet klagen want ik heb alles maar toch..........
het was niet gepland ik weet dat het over gaat maar ben ook vaak bang als het niet zo is
ik denk dat er meer vrouwen zijn die niet op een roze wolk lopen
kom en mail me wie weet
 
groeten esmee
 
lieve bollebuik,

joh, dit zijn nou typisch zwangerevrouwen dingen. Die hormonen doen met
je wat je net niet wil. Het is allemaal vrij normaal hoor, ook die
gedachten dat je vriend vreemd gaat. Je zit in een voor jezelf onzekere
periode, waar je ff door moet. De zin in sex komt echt wel weer terug.
En je voelt je misschien nu niet mooi genoeg voor je vriend en daardoor
ga je twijfelen aal alles wat hij doet, tenzij je natuurlijk bewijzen
hebt dat hij vreemdgaat. Maar als ik zo kijk naar wat jij schrijft, en
ik kijk naar de onzekerheden die ik had in mijn zwangerschappen, zit
daar niet zoveel verschil in. Een ding weet ik wel, het gaat over hoor.
Ff volhouden nog, deze fase ga je voorbij.

Veel sterkte ermee. liefs Hester.  

 
Ik herken het gevoel wel van je alleen voelen. Mijn vriend gaat dan niet vreemd, maar wij wonen (nog) niet samen. We gaan per 1 juni samenwonen. Dat betekent dat ik 6 mnd 'alleen' ben geweest. Daarbij komt dat binnen 2 wk a 1 mnd na de bevalling hij voor 5 weken naar het buitenland gaat. Ik zie daar best tegenop, wat mijn zwangerschap minder leuk maakt. Ik had mijn 1e zwangerschap ook anders voorgesteld, maar ik hoop dat het de hormonen zijn en ik mij in ieder geval per 1 juni beter ga voelen.

Sterkte, ik ben nu trouwens 18+2.
 
Hoi,
Vervelend die hormonen, maar heel herkenbaar. Ik ben nu 36 wk zwanger van de tweede en voel me de hele zwangerschap al moe. Als ik mijn bed zie val ik bij wijze van spreken al in slaap. Denken aan seks was er helemaal niet bij. Pas nu de laatste weken zit ik iets lekkerder in mijn vel en heb wel zin, maar nu zit die buik gigantisch in de weg. Ik ben ook erg afstandelijk naar mijn vriend geweest andersom ook. Volgens mij moest mijn vriend ook even wennen aan de gedachten dat er straks nog een tweede in huis rond loopt.
Succes!
Gr Es
 
Terug
Bovenaan