Eerder bevallen

<p>Ik ben momenteel 33 weken zwanger van mijn tweede kindje en heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik de 40 weken niet ga halen. Nu blijkt de baby sowieso 1 week en 4 dagen op de groei voor te liggen. Mijn vraag is; zijn er moeders die weken eerder zijn bevallen en hoe is dat afgelopen? Wat is jullie bevallingsverhaal?</p><p> </p><p>Liefs! </p>
 
Als er geen medische redenen zijn om eerder te bevallen probeer het dan los te laten. 
Ik had ook echt het gevoel dat kind eerder zou komen. Inmiddels 40+4 en ik kan je vertellen; das echt niet leuk! 
 
 
Ik zou het gevoel ook loslaten als ik jou was, maar toch snap ik je zeker. Ik was 30-1 uitgerekend en heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ze in het weekend van 19-1 zou komen. Ze lag vanaf 20weken ook ongeveer anderhalve week voor. Maar er werd telkens gezegd ga maar uit dat ze pas met 41 weken komt, 2 dagen voor de bevalling nog. Toch werd ze op 18-1 met 38+2 geboren na spontaan gebroken vliezen, 3500 gram! Dus je voorgevoel kan ook zeker kloppen ? alleen zou voor de zekerheid rekening houden met 42 weken, want anders duren die laatste weken wel heel lang! Succes met de laatste loodjes!!! 
 
Ik had bij mijn tweede kindje ook heel erg het gevoel dat ze eerder zou komen. Ik dacht echt dat ze met 35 of 36 weken al zou komen.
Uiteindelijk werd ze met 38+5 gehaald dmv keizersnee omdat ze in stuit lag. Dus ja, ze kwam eerder maar niet zoals ik verwacht had. 
Dus probeer het echt los te laten, t is niet iets wat je in de hand hebt!
 
Terug
Bovenaan