Eerder Bevallen

Oke even iets anders...

Wie gelooft er in tarot kaarten ?
Mijn moeder legt namelijk kaart en er zijn nu al een paar dingen echt uitgekomen die de kaarten dus aangaven...is het echt toeval of ???

Nu is er dus uit de kaart gekomen dat ik tussen kerst en oud&nieuw ga bevallen !!!

Ergens maak ik me best zorgen hier over want ja ik ben pas 31 Januari uitgerekend dus dat betekend echt een maand te vroeg.

nu weet ik dat het niet zo ramp zou zijn een maand maar ja het houdt me wel bezig.

Zijn er hier mensen die hier in geloven ?
Zijn er mensen die eerder zwanger zijn geweest en met een maand eerder bevallen ?

Liefs, Wendy

Sorry, ik geloof hier niet in.
Je zou ook kunnen bevallen omdat je je nu druk/zorgen maakt. Moet je niet doen, is alleen maar slecht voor je.
Probeer er gewoon niet meer aan te denken en geniet nog lekker van je zwangerschap.

Ik geloof hier dus wel in...

Ik zou alleen zeggen van, relax! Als het zo is dan is het zo en je veranderd er niks aan door je druk te maken. Zorg dat je alles gewoon op tijd klaar hebt en als je kleine met 36 weken geboren wordt... Zo heel erg te vroeg is dat nog niet joh!

Ontspannnnnnnnnnnnnnnn! ;-)

Ik geloof er ook niet in omdat ik er geen ervaring mee heb... maar zou natuurlijk wel kunnen, idd niet druk maken en zie het maar zo.... je ziet je kindje een maandje eerder.... 36weken is wel prematuur maar volgens mij zonder grote gevaren.

Komt goed!

Hoi,

ik geloof niet in tarotkaarten met heb wel ervaring met te vroeg bevallen. Mijn dochter is met 34 weken geboren en dat was echt geen leuke periode, daar zal ik niet om liegen, maar ze heeft er uiteindelijk niks aan overgehouden en is nu een gezonde, bijdehante kleuter die praktisch nooit ziek is. En een maand is minder dan 6 weken, dus dat zou dan een week of 4 zijn? 36 weken is randprematuur, met een beetje geluk krijg je je kindje dan toch al voor de 37e week mee naar huis, ligt eraan hoe sterk en gezond het is, dat varieert natuurlijk wel per kindje.
Maak je vooral niet teveel zorgen, dat is pas ongezond voor je ukkie!

hoi hoi,

ik weet niet of ik hierin geloof maar geloof mij maar ik was 8 weken te vroeg geboren dus 4 weken is niet erg... ik ben kern gezond haha;)

heel veel succes en geniet nog even lekker!

Hoi Wendy,

Ik hoor eigenlijk bij de februariclub en zag je vraag staan. Ik geloof in het leggen van tarot (nee ik weet zeker dat het kan kloppen. ligt aan de ervarenheid van de legger). Maar je hoeft je over 4 weken eerder bevallen geen zorgen te maken. Bij mijn zoontje was ik ook 4 weken te vroeg. Na de bevalling kijken ze zoals 3keermama zegt naar het kindje. Kan ie zichzelf warmhouden en drinkt ie goed en ook wel naar het gewicht.

Geniet van de laatste loodjes en veel succes!

Groetjes Gisela

Hey Mommy's

Tnx voor jullie reactie's...

Ben wel wat gerust gesteld door jullie reactie's over het te vroeg bevallen...
Ja het is dan wel me 4de zwangerschap maar daar ben ik dan weer erg onzeker in.

Als ik heel eerlijk ben weet ik niet zo goed wat ik moet geloven in die kaarten...ben ene kant erg nuchter en de andere kant tja ik weet het niet want er zal toch zeker wel iets meer zijn na de dood ???

Naja daar hou ik me verder niet mee bezig hahaha.
Was vooral erg benieuwd naar vroeg geboorte omdat ik daar wel even mee zat.

Nou meiden ik ga even opschieten dus tot later

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan