Eerder Bevallen..

Hallo meiden
wil jullie even weer een update geven.
Kwa me Vruchtwater en de groei van onze 2e wondertje Ga ik eerder bevallen dan 4januari..
Maandag aanstaande Krijg ik eerst een ctg daarna een echo en dan inwendig onderzoek..
Als dat allemaal goed is gaan ze met ons een datum prikken wanneer ze ons gaan inleiden.
het zal wel aankomende week gebeuren..
ik hoop dat alles maar goed gaat
jullie horen maandag meer
groetjes knuff van ons

Wat ontzettend spannend! Zo snel al jullie kleine uk op de wereld zetten! Fijn dat ze het dus zo goed in de gaten houden en je niet door laten lopen met weinig vruchtwater!

Heel veel succes en vooral ook plezier met de bevalling!

spanennd hoor ben benieuwd wanneer je kleintje komt!

ik mag doorlopen tot week 40 met mijn 'teweinig' vruchtwater omdat ukkie goed in zijn lijn mee groeit en de doorbloeding van de navelstreng goed is!
dus ik mag gewoon afwachten!! en dan eventueel 4 jan weer naar het zh! ben benieuwd!!
maar als je iets weet en je kan ervoor nog achter de pc laat ons het maar weten!!

Jeetje dat wordt een spannende week voor jullie en dan maar zien welke datum dat jullie in overleg prikken !!!

Ga je de datum prijsgeven ??? Of hou je die voor jezelf ???

Nou veel suc6 en een voorspoedige bevalling met een wolk van een baby !!!

Hier net zo, ik heb niet te weinig vruchtwater maar de beeb is te klein. dus wordt maandag opgenomen en ergens volgende week ben ik mama! Rare gedachte maar ook wel weer leuk...het ultieme kerstkadotje van dit jaar denk ik.

ik geef de datum wel door anders laat ik jullie zo in spanning he ja vonneke raar he zo voel ik dat ook haha maar ja voor je kids doe je alles hihi
dus jij ook sterkte he!! wie weet wel zelfde datum haha:p
nou sterkte iedreen kuss bedankt voor jullie lieve berichtjes en steun kuss

Terug
Bovenaan