Eerder buikje bij tweede zwangerschap??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger. Als ik 13 weken ben heb ik een bruiloft, vraag me af of ik gewone kleding moet kopen of al aan de 'dikke-buiken-kleding' moet.

Het is mijn tweede kindje, de eerste is net 1 jaar. Weet iemand uit ervaring of ik nu sneller een zichtbare buik krijg???

Een trotse mama
(1 en weer zwanger!!)

hoi,
Nou ik kan je vertellen dat dat klopt dat je eerder een buikje krijg ik heb er zelf 2 en ben weer zwanger van de 3e
ook bijna 6 weken en ook ik heb al problemen met dat me broeken niet meer lekker zitten en zo
Bij de 2e had ik dat ook heel snel toen liep ik rond 7 a 8 weken al met positiekleding aan

ik hoop dat je er wat aan heb heb je nog meer vragen dan hoor ik het wel
groetjes Shadyl

Hoi,

ik moest bij de eerste al met ongeveer 12 weken positiekleding aan. Nu ben ik zwanger van een tweeling en kon ik tot de 17!!! weken mijn eigen kleding aan. Het per zw verschillend denk ik. Ik kwam tot de 20 weken maar 3 kilo aan. Daarna is dat wel veranderd hoor

Groetjes Miranda

Hoi,

hier ook iemand met een kindje van 13 mnd. en 7 (waarschijnlijk) weken zwanger van de tweede. Wat ik nu al merk is dat 's avonds m'n broeken  niet meer lekker zitten. Zet dan de  bovenste knoop open. Maar ja, dat komt alleen maar door m'n darmen ;-) Ben ook heel benieuwd wanneer de boel echt gaat groeien.
Heb de vorige keer bij de H&M een broek gevonden waar je alleen als je héél goed keek aan zag dat het een positiebroek was. Leuke, wat langere bloes of b.v. vest erover heen is misschien een idee. Of mag iedereen het tegen die tijd al weten en dus ook zien?

Groetjes,
Margrethe

Hallo dames!!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben ook ruim 6 weken zwanger van de tweede en heb al een dikker buikje
maar ik pas mijn broeken nog wel.
29 oktober heb ik en echo! spannend!!

groetjes donna

hallo meiden,

ik ben nu 10w6d zwanger en kan de meeste van mijn broeken al niet meer aan. Het is nog echt te vroeg voor positiekleding, maar vooral 's avonds heb ik al een flinke buik. Mijn eerste is 19 maanden.

groetjes, Ellen

Hey.

Aller eerst wil ik je feliciteren met je zwangerschap en natuurlijk met je voorgenomen huwelijk. Spannend hoor. Hoop dat je een mooie dag hebt.
Ook ik ben zwanger van de 2e.
Heb sinds een week mijn zwangerschapsbroeken aangetrokken. De meeste van mijn gewone broeken pas ik nl niet meer. Heb al echt een buikje.
Ze zeggen dat het bij de 2e (en meer) sneller groeit. Toch zal dat denk ik bij ieder verschillend zijn.

Groeten van Miena.

Hahaha......lees net dat je niet zelf gaat trouwen maar een bruiloft hebt.
Sorry......oeps.
Je kan natuurlijk evengoed een zwangerschapsbroek kopen, op den duur heb je hem toch nodig.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan