eerder dikker

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!!!

ik had een vraagje...zou het misschien wel moeten weten aangezien dit mijn derde zwangerschap is maar goed.
is het waar dat je van de derde zwangerschap ook eerder dikker word of in ieder geval eerder een dikke buik krijgt???
ik ben nu nog maar net 5 weken heen hoor dus ik weet dat het nog wel even duurt maar was geoon benieuwd!!

groetjes Chantal

hallo chantal,

ik ben nu zwanger van ons tweede kindje, nu precies 10 weken.
en ik dacht ook echt dat ik al sneller een buik kreeg!!
maar op de echo afgelopen maandag, zagen we dat mijn darmen opgezet waren.
en dat kan kloppen, ik kan momenteel zeer slecht naar de wc...
en vandaar dat mijn buik opgezet was/is.
ik hoop niet voor jouw dat je slecht naar de wc kan, anders kan het dus ook je darmen zijn.....
maar misschien ben je ook al verder dan 5 weken.....
nou inieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
en geniet ervan!!!
groetjes zonneveld

Hoi Chantal, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en merkte aan mijn kleding eerder dat ik zwanger was dan aan iets anders. Toen ik de test gedaan had heb ik ook direct een positiebroek aangetrokken. Toen ik 7 weken zwanger was vroeg een wildvreemde aan me of het niet zwaar was, een kindje van net een jaar en zwanger zijn. Dus ja, ik denk dat je van een tweede, derde, .....kindje eerder dikker wordt.
Patricia
38+5

Hoi

Ook ik ben zwanger van de derde.De eerste weken groeide ik ook enorm,maar met een week of 9 nam dit iets af.Nu heb ik al een beste buik.Hij is al net zo groot als tijdens de eerste zwangerschap met 5 maanden.Er is wel een voordeel het is eigenlijk alleen buik.Ik ben nu nog maar 7 ons aangekomen.Dat valt dus nog reuze mee.
Geniet lekker van de zwangerschap en ga maar lekker showen met je buik.Dat kun je nu ook lekker lang doen.

Groetjes Jes

Hoi,

bij mij was het zelfs zo dat mijn schoonmoeder tegen mij zei, ben je weer zwanger??
Nee joh was mijn reactie, dat is van het goeie leven...

Nog geen week later deed ik de test en ja hoor zwanger!! Ik kon na 6 weken ook mijn gewone broeken niet meer aan, terwijl ik bij de eerste pas met 6!! maanden positiekleding aan hoefde...

Dus kan het wel ja...

Groetjes Valerie

hoi,
Ik ben in iedergeval 9 wkn en 1 dg zwanger en misschien 10 wkn. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik pas mijn eigen kleren echt niet meer. Heb ook echt al een zwangere buik. Hoevaak ik al gehoord heb, zijn het er geen 2?
Wordt hier niet goed van. Maandag voor het eerst naar de vk en 15 december pas de 1e echo....
Dus ik moet zeggen dat ik dus echt sneller dik wordt.

groetjes
Stanneke

Terug
Bovenaan