Eerder en korter ongesteld: innestelingsbloeding?

<p>Hoi dames,</p><p>Eigenlijk zou ik gisteren (zaterdag) ongesteld moeten worden, maar werd dit donderdag ochtend. Zaterdag avond was het alweer over, normaal heb ik het langer en heftiger. Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. <br />Af en toe heb ik wel steken in mijn borsten en een opgezwollen buik, maar verder niet echt kwaaltjes. <br /><br /></p><p>wat denken  jullie; was dit een korte ongesteldheid of kan het een innestelingsbloeding zijn geweest? Heeft het zin om nu te testen of over een paar dagen? Of helemaal niet? <br /><br /></p><p>de wereld van zwanger worden is compleet nieuw voor mij, ik maak mezelf helemaal gek met alles wat ik op het internet lees. Zijn er ervaringsdeskundigen die mij kunnen helpen?</p><p>bedankt! </p><p> </p>

Hallo,
Hoeveel bloed had je op een dag? Zelf bij mn zoontje ook idd 3 tot 4 dagen eerder bloed gehad en dan alleen tijdens afvegen op de wc, was idd een innestelingsbloeding.

Nou wel iets meer dan alleen vegen. Ik vind het lastig te zeggen hoeveel, in een maandverbandje lijkt het al gauw veel. Denk dat t n dag wel meer en helder rood was, ook in t verbandje. Lastig te zeggen/‘meten’. Heb ook geen idee wat een gemiddelde is? Wilde normaal zeggen, maar volgens mij is het voor iedereen weer anders

Volgens mij is een innestelingsbloeding nooit meer dan een paar veegjes op een dag dus niet als je een maandverband moest wisselen telkens. Geen idee hoor zelf niet ervaring met veel bloed en wat ik hier lees ook niet. Kan het wellicht door ontpillen komen? Je lichaam moet er natuurlijk aan wennen en het kan even schommelen een paar maanden totdat je lichaam hormoonvrij is. 

Ik denk dat je het beste even kan afwachten. Wanneer is je NOD? 
als je dan nog niet ongesteld bent, zou ik dan pas testen.
Het kan alle kanten op. Het kan ook goed zijn dat je nog aan het ontpillen bent, dan kan heel lang duren!

Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht zelf ook dat het eerder het ontpillen/dat de cyclus nog niet helemaal op orde was. NOD zou dan gisteren zijn, omdat ik anders zaterdag ongesteld zou moeten worden maar dit dus al eerder werd. We wachten gewoon de volgende ronde af! 

Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht zelf ook dat het eerder het ontpillen/dat de cyclus nog niet helemaal op orde was. NOD zou dan gisteren zijn, omdat ik anders zaterdag ongesteld zou moeten worden maar dit dus al eerder werd. We wachten gewoon de volgende ronde af! 

Ik werd een keer na 3 weken en 2 dagen al ongesteld. Gelukkig bleef het bij mij bij 1 keer. Ik zou het dus even goed in de gaten houden dat het niet veel vaker voorkomt want dan heb je een te korte luteale fase 

Terug
Bovenaan