Eerder in sprong 3

<p>Hallo mede mama’s ! <br />Mijn dochtertje is opeens de laatste dagen wat van de leg. Onrustig slapen overdag , wat meer huilen , flessen slecht drinken of weigeren. <br />Ze zou volgende de oei ik groei over 4 dagen in haar sprong zitten maar dit is al een aantal dagen aan de gang zou het kunnen zijn dat dit haar sprong is maar al eerder begonnen is ?</p><p>Het ging allemaal best lekker en opeens dan even wat minder. Zitten al met haar aan de medische voeding voor erge reflux en krijgt daar ook medicatie voor dus ben altijd beetje bang dat ze daar dan weer flinke last van heeft.. denk toch maar even delen en horen of hier meerdere mama’s mee bekend zijn </p>

Heel herkenbaar! Precies hetzelfde verhaal met onze dochter. Eerder in sprong 3 en deze duurde ook langer. Ze zit inmiddels alweer in de vierde sprong (tussen de derde en vierde zat, ongeveer, maar één “normale” week). Pittige perioden, hè. Houd vol, je doet het goed! ?

Dankjewel voor je reactie ! Ahh ja toch dan denk ik dat de sprong de boosdoener is.
Ben dat van mijn vorige dochtertje dan weer beetje vergeten. Die was ook wel altijd erg gevoelig voor sprongetjes klopte altijd als ik dan keek of dat het was. 
Oei dat is zeker zwaar 1 normale week. Sprong 4 is vrij pittig toch ?
Soms lekker om het even van je af te schrijven en de bevestiging van andere mama's krijgt. We weten allemaal het zijn fases haha  

Ik lees inderdaad veel dat sprong 4 als de “zwaarste” wordt ervaren. Ze zit er net in, dus ik kan nog niet goed oordelen, maar ik merk het direct aan haar drinkgedrag (onrustig, fles loslaten, prikkelbaar) en het slapen overdag. Tot op heden mag het nog meevallen. Ook al weet je dat het voorbij gaat, als je er in zit valt het soms echt niet mee.. Zeker heel fijn om met elkaar te delen, dan voel je je niet alleen :).

Nou indd heel fijn om te delen ! Het is hier echt een heel anders meisje dan we gewend zijn. Normaal heeft ze best wel al een slaap ritme overdag maar die is nu helemaal zoek en anders ! Ze huilt voor haar doen ook meer al is het nog niet veel. Slecht drinken soms zelfs maar 4 flessen terwijl ze er altijd 5 drinkt. Het is zo gek. Dat je echt denkt ojeee wat is er gebeurt met mijn rustige baby haha ! Maar gelukkig weet je dat het over gaat alleen wanneer ?? 

Terug
Bovenaan