eerder ingeleid!!

vanmiddag op controle geweest,en mijn angst om de bevalling besproken.
Nu word ik eerder ingeleid zodat ik het zelf onder "controle" heb.
Echt zo fijn dat ze dit willen doen...! ook heb ik vast laten leggen dat als ik een ruggenprik wil ik er gelijk 1 krijg!!!! ben helemaal bij!!!

zo dat is fijn en goed zeg dat ze daar zo rekening mee houden zonder slag of stoot!!! blijf eraan vasthouden hé en peper het je man/vriend ook goed in zodat hij tijdens de bevalling voor je kan ingrijpen als je zelf niet meer kan of durft!!

Ik heb zelf een behoorlijk verleden wbt zwangerschappen/bevallingen en toevallig had ik het er ook over met de arts, en toen vroeg tie "wanneer wil je ingeleid worden" nou dan weet je ook even niet wat je moet zeggen hihi, vorige keer werd ik met 38 weken ingeleid, nu zal ik niet langer dan 40 weken lopen, dat is wel een fijn idee.

Gelukkig doen ze bij ons in het ziekenhuis totaal niet moeilijk over ruggenprik.

Wat fijn dat ze zo mee denken zeg!
En heel goed dat je iets met je angsten hebt gedaan!!!

@Nynke, voor jou kan ik me het ook echt voorstellen dat je eerder ingeleid wilt worden!

wat fijn dat ze zo met je denken. Ik zie zelf ook erg tegen de bevalling op,maar dit is nog niet echt aan de orde gekomen tijdens de controles bij de vk. Misschien moet ik het er toch maar eens over hebben.

Terug
Bovenaan