Eerder inleiden zonder medische reden

<p>hi dames! </p><p>Ik wilde wat advies inwinnen bij jullie; ik ben namelijk 35 +2 weken zwanger van mijn tweede kindje. Wat een mooie tijd zou zijn is voor mij de laatste 10 weken echt omgeslagen.. </p><p>ik heb erg veel bekkenpijn, slapeloosheid,  maagpijn en ben extreem moe (om maar even wat te noemen). Daarnaast heb ik nog een zoontje van 10 maanden rondkruipen. </p><p>Heel eerlijk, zit ik er ontzettend doorheen (mentaal & fysiek) en kan ik van niks meer genieten wat dan weer een schuldgevoel oproept bij vriendlief en de kleine. </p><p>Hebben jullie ervaring met eerder inleiden? Ik ben bij mijn vorige zwangerschap (40+2) ook ingeleid wegens hoge bloeddruk weliswaar. </p><p>Wil absoluut niet “vloeken in de kerk” maar ben ietwat ten einde raad... </p>

Vervelend voor je zeg!
Hier precies dezelfde klachten als jij en vandaag 36 weken zwanger! Mijn gyn zei dat ze niet snel eerder inleiden zonder medische reden, tenzij het voor moeder echt niet meer houdbaar is! 
Ik word waarschijnlijk tussen week 38-39 ingeleid ivm hoge bloeddruk en suiker.

heb dus geen ervaring maar wil je veel succes en sterkte wensen!

Sterkte met de laatste loodjes! Voor je kindje is het echt beter om te wachten.. ik denk ook niet dat je zal worden ingeleid zonder medische aanleiding.. miss proberen meer rust te nemen?

Ze hebben bij mijn eerste dochter pas na 39 weken ingeleid wegens ernstige bekkeninstabiliteit. Zat met 36 er al enorm doorheen. Kon echt niets meer. Omdraaien in bed was de grootste hel. Sliep nauwelijks en toch nog tot 39 weken moeten volhouden.

Nu 22 weken zwanger en weer bekken instabiliteit wat een hel. Maar hopelijk houd ik het nu vol.

Succes

Terug
Bovenaan