Eerder NOD balen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even mijn hart luchten hoor. Ik had sinds het stoppen met de pil een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen en echt op de dag af 28 dagen. En mijn nod was dan ook 10 augustus. Maar nu had ik gisteren al wat bloedverlies en ja hoor vanmorgen de rest.

Ik denk dat het komt door de stress  op mijn werk. De collega's waar je wat aan hebt zijn op vakantie en degene die niet op vakantie zijn hebben continu aansturing nodig voordat ze wat doen.   Er ligt dus veel bij mij, ook omdat ik verantwoordelijk ben voor een aantal opleveringen begin volgende week.

Normaal gesproken werk ik 4 dagen (we hebben al een kleine meid) maar deze week lukt dat niet. Zit inmiddels voor de 5e dag op kantoor en heb in de afgelopen dagen al bijna 40 uur gewerkt. Ik baal nu nog meer ook omdat het dus niet raak was deze keer. Bij onze dochter was het in de 4e ronde raak. We gaan nu naar ronde 5.

Aan de andere kant mag ik ook niet klagen in mijn omgeving heb ik van zeer dichtbij meegemaakt dat wij binnen 4 maanden zwanger waren en mijn schoonzusje er 5 jaar en veel dokteren over gedaan heeft (zij is nu zwanger), ook vrienden hebben eerst een miskraam gehad (en nu zwanger) en andere vrienden na 4 jaar zwanger. Jullie snappen het al het lijkt wel als je zelf zwanger wilt worden dat iedereen in je omgeving zwanger is.

Wat ik wel gek van mezelf vind is dat ik er nu veel meer bezig ben dan bij de eerste. Terwijl ik weet dat ik zwanger kan worden een pittige dochter is het resultaat maar toch bij de eerste was het voor ons toch anders.

Ondanks mijn NOD ga ik toch nog maar even van een cyclus van 28 dagen uit en zou mijn nieuwe NOD uitkomen op 2 september. (we gaan wel op tijd beginnen met klussen mocht mijn ei toch eerder komen dat we hem niet missen). Het menselijk lichaam blijft raar in elkaar zitten.

Dank voor het luchten van mijn hart

Tebbe

Hoi Tebbe,

Zeker balen zeg!!
Daar reken je dan helemaal niet op he!!
Ik ben juist vanaf het stoppen met de pil niet meer ongesteld geworden vanaf februari..ja 1juli weer voor het eerst! En nu ist maar een beetje gissen wanneer mijn ei komt...dus ik hoop dat ik het een beetje goed ingeschat heb deze maand...ik doe haast elke dag een test maar hij blijft negatief..kben ook veel te ongeduldig! Kweet eigenlijk ook wel dat ik nog wat langer moet wachten...kzal wel een hele lange cyclus hebben...of mischien wordt ik het deze maand ook niet net als de eerste maanden...nou we zien het allemaal wel!
jij ook heel veel succes met de volgende ronde!!!!
groetjes Lianne

hoi tebbe.

dat je van je eerste er 4 maanden over gedaan heb wil niet zeggen dat je er nu ook zo kort over doet,elke zwangerschap het zwanger worden is anders.wat me opvalt is dat heel veel vrouwen hier het vergelijken met de eerste zwangerschap.ik dacht dat ik stopte met de pil,oooooo ik ben zo zwanger maar helaas na ruim een jaar pas,maar moet er bij zeggen dat we een heel erg rotjaar hebben gehad met heel veel stress en verdriet.ik was dus eindelijk zwanger maar helaas mis gegaan gelijk al,nu proberen we het weer en ik denk maar ach ik zie het wel ik weet nu teminste dat het kan.Probeer positief te zijn.ik weet het is soms moeilijk veel sucses en hoop dat je snel zwanger bent.

gr   maantje

Lianne,

Volgens mij heb ik toch ergens gelezen dat je nu zwanger bent?

Gefeliciteerd.

Maantje,

Natuurlijk is elke zwangerschap anders, de manier waarop ik er mee bezig ben is al anders. En natuurlijk is het niet zo dat als je de eerste keer er 4 keer over doet dat het de tweede keer ook zo is. Rationeel allemaal wel natuurlijk maar je hoopt allemaal dat het eerder lukt. Het was vooral deze week balen, mijn NOD een week eerder dan verwacht en dan ook nog bere druk op mijn werk. Toen mijn NOD kwam wilde ik gewoon mijn bed in, had een knallende koppijn.

We gaan nu ook vol goede moed verder hoor, nog vier weekjes en dan op vakantie (misschien wel met zijn viertjes). Kijk ik ook erg naar uit, mischien dat de cubaanse zon goede invloed heeft.

Liefs Tebbe

Terug
Bovenaan