eerder of later bevallen bij een tweede?

A

Anoniem

Guest
ik ben bij mijn eerste 1 dag eerder bevallen dan de uitgereknde datum
en jullie ?
zal het bij een tweede ook eerder zijn of heb je ook dikke kans dat je overloopt?
gr marijke

hoi hoi

Ik ben van me eertse dochter met 31 weken bevallen en met me tweede dochter met 32 weken.
Nu ben ik zwanger van de derde en ja ik hou er wel rekening mee dat ik weer te vroeg ga bevallen maar ja volgens mij kan je dat nooit van te voren zeggen en komt de baby wanneer hij of zij de wereld wil zien  !!

groetjes !!

hoi hoi,

Ik ben bij mijn eerste kindje 16 dagen later bevallen dan de uitgerekende datum.

Nu ben ik zwanger van de 2e en ben erg nieuwsgierig hoe dit straks allemaal zal gaan verlopen. Zoals ik van zoveel vrouwen hoor, het verschilt per zwangerschap.

Zoals jullie zien, mag ik eerst nog heel wat weekjes genieten van mijn zwangerschap!

Groetjes van mamabinck.

Hoi Marijke,
De eerste kwam met 41 wk+ 1dg, en de 2e, met 40 wk  + 3 dg.
Nu weer zwanger van de derde, en we zien wel..
Alles kan..
Groet R

Marijke,

het is echt afwachten.

Een vriendin van ons was bij de eerste 3 weken voor de uitgerekedne datum bevallen, bij de tweede een week na de uitgerekende datum. Dat waren 4 errug lange weken.

Zelf ben ik bij de oudste twee ingeleid en de derde   kwam spontaan.

Hoi,
Onze drie kids kwamen resp. 15 dagen, 17 dagen en 18 dagen na de uitgerekende datum. Bij alledrie kwam de bevalling wel spontaan. Nu ben ik zwanger van de vierde, je kunt wel nagaan waar ik vanuit ga....
Groetjes, Henriëtte
18 wk

Terug
Bovenaan