eerder of later bevallen dan 40 weken

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 37 weken zwanger en zwanger van mijn tweede kindje. van mijn dochter was ik twee dagen ovetijd. hoe zit dit bij jullie zijn jullie tevroeg mof telaat bevallen en is de kans bij een tweede zwangerschap dat je eerder bevalt of juist later. wilde even jullie mening horen. het wordt allemaal zo spannend weer nu. liefs

Hoi!

Nou, dat kan dus iedere keer weer anders zijn...!   Mijn eerste zoon is geboren met 38 weken en mijn tweede zoon met 41,5!

Nu dus echt weer afwachten voor mij, kan alle kanten op!

Succes!!!

Groetjes, Natasja.

Hallo,

Meestal word een tweede kindje eerder geboren.Maar het kan ook
anders want bij mij op zw gym zat een vrouwtje die was ook
zwanger van de tweede en zij dacht ook het zal wel eerder komen
maar dat was alleen niet zo haar zoon is 2 dagen voor ze 42 wk werd
geboren dus zo kan het ook.Ik weet het het is erg  spannend maar
hoop er niet al te veel op dat het vroeger komt.
Mijn dochter was 3 dagen te laat en een snelle bevalling.
Maar het zegt allmaal niets over hoe een tweede zich aandient.

Heel veel suc6

Groetjes Belinda mama van Marissa bijna 9mnd

M'n  oudste 2 dochters zijn met 39 weken geboren, en de 3e met 41 weken, valt dus geen peil op te trekken!

De eerste kwam met 40+6, de tweede met 39+0 weken. Dat scheelt dus twee weken deze keer

Mijn dochter is 3 dagen voor de uitgerekende datum geboren (eerste kindje)
Ik ben ingeleid dus helemaal eerlijk is dat niet, als ik had moeten wachten had ze misschien nog wel veel langer blijven zitten.

Groetjes Rene, mv Isabel

Hoi,
mijn eerste kwam 13 dagen te laat (3880 gram) en de tweede kwam 11 dagen te laat (3675 gram). Geen kleintjes dus.
Een collega van mij is van de eerste ook 13 dagen te laat bevallen (ruim 9 pond) en van de tweede 9 dagen te vroeg (bijna 10 pond).
Volgens mij kun je er geen slag naar slaan!
Sterkte met je laatste loodjes!
Patricia, trotse mama van Max en Liv

Hoi,

Ik ben bevallen met 41,3 weken van mijn dochtertje. Ze woog 3350 gram en was 48 cm lang.

Terug
Bovenaan