eerder stoppen me de pil?.....

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben nog aan de pil aar ben um in de eerste week 2 dagen vergeten en heb toen sex gehad nou heb ik al 2 weken dat ik :

* misselijk ben

* strakkere buik smorgens en savonds heb

* best veel afscheiding terwijl ik dat normaal nooit heb

* en zeker 3 keer per dag krampen heb

dus ik heb echt wel het gevoel dat er een grote kans is dat ik mischien wel zwanger ben niet dat ik dat er vind hoor haha

maar nou had ik een vraag ik moet nou nog tot woensdag mn pil slikken
maar kan dat kwaad als ik um nou vandaag niet meer in neem want wil het
kei graag weten en je moet ook een paar dagen wachten voordat je een
test doet en vooral als je nog aan de pil had gezeten want dan kan het
toch zijn dat die stof zich nog niet helemaal goed ontwikkeld heeft
maar kan ik dan nou al stoppen met de pil hou het nie meer vol hoor

alvast bedankt voor reageren

xx soeske

Volgens mij kun je beter direct stoppen met het nemen van de pil, tot
je zeker weet of je zwanger bent! Er zitten volgens mij andere hormonen
in dan die actief worden tijdens zwangerschap en dat is een beetje maf
voor je lijf, mocht je wel zwanger zijn! Verder zou je kunnen vragen
bij de apotheek of ze een test hebben die je al kan gebruiken. Er
bestaan nl testen die gevoeliger zijn dan de standaard testen. Die kan
je misschien wel gebruiken. Of ga even langs de huisarts. Die kan je
een bloedtest laten doen, waardoor je ook eerder weet waar je aantoe
bent.

Succes,

Liefs, sisi.

hoi meid,

als het toch zo is dat je nu zwanger bent, kan het geen kwaad dat je de pil nog slikt of geslikt hebt een tijdje. Ik ben nu 24 wkn zwanger en weet het pas sinds 4 weken en al die tijd heb ik gewoon de pil geslikt (ben dus door de pil heen zwanger geworden) maar volgens mijn verloskundige kan het geen kwaad dat je de pil hebt genomen terwijl je zwanger bent, ook niet voor het kindje. Ik dacht daar ook het eerste aan maar dat viel gelukkig weer mee.
Heel veel succes en laat je weten hoe het afgelopen is??

grtjes patricia
24 wkn en 5dgn 3e kindje

he patricia,
Wat een bijzonder verhaal! Was je echt al 20 weken zwanger toen je er achter kwam? Maar je hebt toch al 2 kinderen dan herken je de tekenen toch?
Hoe ben je er uiteindelijk achter gekomen?
groeten Elke

jeetje joh
wat onzeker voor je maar ik zou wel stoppen anders doet een test het volgens mij niet eens als je de pil slikt.
succes ermee laat je het effe weten nog

en jee na 20 weken erachter komen dat je zwanger bent
hoe kwam je daar dan achter kreeg je pas laat klachten
omdat het nu de derde is!!

hoi hoi

inderdaad, ik had zelf ook zoiets van, dat ik niets gemerkt heb maar ja de wonderen zijn toch de wereld niet uit...haha Ik heb dus totaal geen klachten gehad...niet misselijk, geen gevoelige borsten..anders was er misschien wel een lichtje gaan branden maar ook omdat ik gewoon de pil slikte denk je daar toch niet aan? tenminste ik niet en nu had ik woensdags de laatste pil ingenomen en in het weekend was ik nog niet ongesteld en ik voelde wel wat in mn buik maar dacht eerst nog ach zullen mn darmen wel zijn..maar smaandags kneep ik hem toch wel en ben naar de ha gegaan en daar een test gedaan want ik durfde het thuis niet te doen..toch een beetje angst van het zal toch niet?? en ja hoor die was positief en smiddags zal ik al in het ziekenhuis voor een echo en bleek ik al 20 wkn te zijn..de eerste week was wel heel raar hoor, ook om het tegen mensen te vertellen maar nu zijn we er wel aan gewend gelukkig. Maar het is echt schrikken..pfoe
dus voor mij is deze zwangerschap eigenlijk van korte duur...ben nu 25 wkn en het gaat nu wel heel snel allemaal..terwijl het bij de andere 2 heel lang duurde maar daar vond ik de eerste 3 maanden al zo langzaam voorbij gaan.
Morgen heb ik een pretecho want ik wil graag weten wat t wordt omdat de jongste pas 15 mnd is en een jongetje is, is het misschien wel handig ivm kleertjes en andere spulletjes. Ben zoooo benieuwd wat t deze keer wordt.
Ik laat het jullie natuurlijk weten!!

veel liefs patricia

hallo allemaal
wat fijn dat jullie hebben gereageerd
ik heb vrijdag mn laatste pil geslikt en wanneer zou ik nou een test doen??
ben nog steeds nie ongi
xx soeske

Terug
Bovenaan