Eerder testen kan soms toch positief uitvallen!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hoewel ik eigenlijk pas vrijdag kan testen, heb ik toch stiekem in het "potje" geplast. :) Ik was namelijk zo nieuwsgierig en wat blijkt: ik ben zwanger van ons tweede kindje!!!! Het is ongelovelijk, want dit is  onze eerste ronde. Bij mijn zoontje hebben we er een halfjaar over gedaan, en nu dus in  1 keer!!!

Ik wil nu ook dolgraag mijn vriend bellen, maar dat doe ik  niet. Ik vind het veeeeel leuker om vanmiddag zijn reactie te zien.  Ik denk alleen dat hij direct in de stress schiet ivm  alle verschuivingen in  huis.  

Voor diegenen die graag "symptonen, etc" willen weten, schrijf ik in het kort op wat ik de afgelopen 2 weken heb gevoeld. Bij mijn eerste zwangerschap zat ik namelijk ook voortdurend op het internet te lezen, of mijn symptonen op een zwangerschap duidde.

Ik ben momenteel toch wel een beetje misselijk. Vooral 's nachts als ik naar mijn zoontje moet, dan voel ik het opkomen. Niet dat ik moet overgeven, maar het is gewoon een vervelend gevoel.

Verder zijn mijn borsten trekkerig. Ik voel ook een soort lichte steken, maar het is niet echt vervelend. Door het gevoel in mijn borsten heb ik ook besloten om eerder te testen.

Ik had vorige week een dag 39,2 graden koorts. Ik baalde enorm, want ik dacht dat dit de bevruchting zou beinvloeden. Gelukkig is dit niet van invloed geweest.

De afgelopen dagen ben ik ook echt een "zeurkont". Mijn vriend wordt gek van mijn gezeur over dingen die hij niet doet... Ik merk ook aan mezelf dat ik dat doe, maar ik kan er niets aan doen. Het gebeurt gewoon.

Als ik ongesteld moet worden, heb ik meestal een week voor die rotdag een zeurderig gevoel in mijn buik. Deze maand had ik dat helemaal niet! Ik ben alleen maar een beetje misselijk.

Ik lust gewoon koffie en thee, dus daar heb ik niets aan gemerkt.

Voor iedereen die zwanger wil worden:
**************** heel veel glitters *************************

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan
en vanmiddag veel plezier met het vertellen aan je man

xxx linda

Hoi Daniélle

Nou meid van harte gefeliciteerd.
Geniet er van.
Met welke test heb jij getest?
Ik heb deze maand namelijk toch nog een beetje hoop dat het bij mij raak zal wezen.

veel liefs mexx-ann

Hoi Danielle,

Ik heb morgen mijn NOD (7november) Ik heb al drie weken last van mijn borsten met name mijn tepels die erg gevoelig zijn en het gebied eromheen wordt lijkt het groter meer ovaal dan rond. Ik heb ook totaal geen tekens dat ik ongi ga worden terwijl ik dat normaal wel heb. Ik heb afgelopen zondag nog getest en deze was negatief ik ga er dus van uit dat ik te vroeg was...

Verder wou ik je nog even van harte feliciteren met je zwangerschap en nu maar hopen dat die glitters van jou werken.

Groetjes Russell

Hoi,

Bedankt voor de felicitaties. Mijn vriend was vanmiddag nogal overdonderd. Hij vindt het hartstikke leuk, maar moet nog even aan het idee wennen. Hij had ook niet gedacht dat het in 1x zou lukken.

Mexx-ann,
Ik heb een "gewone" test van Clearblue gebruikt. Ik wilde vanmiddag nog een test doen met de digitale, maar dat vond ik eigenlijk zonde van het geld. 3 stuks voor EUR 20,00. Ik weet tenslotte al dat ik zwanger ben, dus ik  heb niets gekocht. Ik hoop voor je dat je "gevoel/hoop" goed is en dat je binnenkort springend door de kamer gaat!  

Rusell,
Voor jou ga ik natuurlijk ook duimen. Ik hoop echt dat die rode duivels morgen en de komende 9 maanden wegblijven!!! Laat je het wel even weten?

Groetjes en veel geluk,
Danielle

Hoi danielle

Zeker l;aat ik het nog ff weten ben vandaag echt elke keer als ik op toilet zit zenuwachtig maar tot nu toe nog niks en voel me ook niet alsof ik de rode duivels ga zien vandaag.
Erg spannend allemaal hoor.

Hou jullie op de hoogte Groetjes Russell

Terug
Bovenaan