Eerder testen?

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal!

Wij gaan nu druk klussen aan ronde 3...M'n NOD is 14 mei, bij een cyclus van 31 dagen. Nu geven mijn ouders binnenkort (vlak voor de NOD) een megafeest! Ik drink eigenlijk maar weinig, maar heb toch wel zin dan even los te gaan. Nu had ik het plan opgevat de 12e te gaan testen, dan zit ik op 29 dagen, wat denken jullie ervan? Wat zouden jullie doen en hoe groot zou de kans zijn dat ik een resultaat naar waarheid krijg?

Greetz A M T B

Hoi,

Je kan het proberen. Ik kan niet zeggen hoe groot de kans is of er al resultaat  te zien zal zijn. Ik kan wel zeggen dat ik bij mijn eerste kindje pas na 2 weken na NOD positief testte met clearbleu en predictor. Bij deze zwangerschap had ik 2 dagen voor mijn NOD positief getest met een test van de trekpleister en die van de DA. Die van de trekpleister was iets duidelijker te zien, mischien die test proberen. Wie weet...

Ik hoop voor je dat er dan 2 streepjes te zien zijn!!!

Groetjes,
Paula
38,4 weken

He Paula, bedankt voor de tip van de testen.
Denk n.l. zelf ook dat ik zwanger ben, heb gisterochtend getest met clearblue en daar stond op dat ik "niet zwanger" ben.
Ga denk ik dan maar een test halen van de DA. Die had ik bij mijn eerste kindje ook gebruikt.
Groeten van Miena !

Hoi Mum to Be,

Als ik jou was zou ik wat testen bestellen bij www.sensitest.nl. Ze bieden een zwangerschapstest aan die je vier dagen voor je NOD kunt doen. Als je ze besteld dan krijg je een bevestiging. Je kunt het geld dan naar ze overmaken en krijgt ze in een blanko envelop over de post.

Ikzelf hoop hem morgen, overmorgen te kunnen gebruiken en positief te testen!

Ik hoop   voor je dat je niet kunt los gaan (op de manier van drank drinken dan) en dat je lekker zwanger bent!

Heitje

Terug
Bovenaan