Eerder testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vroeg me af of er in de winkel ook tests te krijgen zijn waarmee je al voor de NOD kunt testen. Ik weet wel dat ze op internet te krijgen zijn, maar wil de tests toch gewoon liever in de winkel halen!
En heeft iemand ervaring met eerder testen dat er evengoed positief werd aangegeven?

Groetjes Rianne

hoi hoi,

de kruidvat testen zijn gevoelig zodat je eerder dan je NOD kan testen, en de prijs valt ook mee. iets van 6 zoveel.
hoop dat je er wat mee kan.

succes met testen,
laat je nog horen of je getest heb en vooral wat de uitslag is

groetjesssssssss

Hoi Rianne,

Ik denk dat ze in de winkel niet te krijgen zijn, alleen op internet.
De vraag is alleen  of je er al veel aan hebt omdat de meeste miskramen op je nod gebeuren zonder dat je anders zou weten of je zwanger was. Maar het wachten duurt zo lang he? Ik weet er intussen ook al alles van helaas, zit in de twaalfde ronde.
Groetjes Gwen.

Bedankt voor de tip van kruidvat. Ik ga straks daar maar even een test halen! :)

Met 12 rondes lijkt het me helemaal vreselijk, voor mij is het pas ronde 1 dus eigenlijk heb ik nog niets te zeuren hoor. Het is nu alleen doordat ik niet tegen de pil kon dat ik niet weet wanneer ik precies mijn nod zou moeten hebben, waarschijnlijk ergens rond de 20e maar ik kan inderdaad gewoon niet wachten, mede door de klachten die ik nu heb!

Ik laat zeker even weten of de test al wat positiefs laat zien, maar ik heb het vermoeden dat het nog te vroeg zal zijn

Hoe zijn de digitale tests van clear blue eigenlijk, iemand daar ervaring mee?

hoiiiiiiiiii

van clear blue hoor ik geen goede dingen eigenlijk, zelf nooit gebruikt.
ze zeggen dat je dan echt overtijd moet zijn om een positieve test te krijgen.
op www.sensitest.nl kan je ook goedkope zwangerschaptesten kopen.
ik heb er van de week 3 gekocht en met bezorgkosten was ik 5.49 kwijt.
vind dat wel meevallen, heb ze nog niet gebruikt hoor haha maar ja altijd handig om in huis te hebben. je weet maar nooit.

al getest toevallig??
ben wel nieuwsgierig eigenlijk haha maar dat is vrouw eigen he?

groetjesssssssss debby

Terug
Bovenaan