eerder uitgerekend

Hallo,
volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 24 juni. Ik had een hele regelmatige en vrij korte cyclus van 21 dagen. De verloskundige houdt aan 28 juni. Hebben meer 'moeders' dit verschil?

Hoi Pinkie39,

Ben een mama van Juli. Bij ons heeft het een verschil van 4 weken. Volgens de gewone berekeningen zou ik 4 weken verder moeten zijn, maar op de echo zeiden ze dat hij/zij 4 weken jonger was.

Volgende week terug voor 20 weken echo. Mijn gevoel zegt me dat hij/zij ouder is dan ze zeggen, dus dat zullen we wel zien op de komende echo.

Gyn zegt bij mij 28 mei, ikzelf 1 juni. Het kan zelfs niet anders dan 1 juni, ivm hormoonkuren en injecties. De echo''s blijken toch niet zo secuur te zijn als ik had gedacht.

hoi, ben van het mei-forum, volgens mijn berekeningen zou ik 14 mei uitgerekend zijn, volgens de gyn was het eerst 17 mei en uiteindelijk vast gezet op 16 mei maar die datum ga ik sowieso niet halen. m'n zoon kwam met 38+5 en mijn gevoel zegt dat deze ook eerder komt, we zullen zien....

Ik ging uit van 31 mei maar bij de eerste echo waar ik dus 9 wkn zou moeten zijn bleek ik 8 wkn en was de uitgerekende datum 7 juni! Bij de 20wkn bleek ik toch een week verder te zijn en ben nu dus 30mei uitgerekend! Benieuwd of dat nu zo blijft!

Volgens de vk en echo's in het begin is ze vanuit gegaan dat ik 20 juni ben uitgerekent.
Paar weken geleden tijdens 20 weken echo. En de kleine in mijn buik tijdens voelen is de kleine te groot vergeleken met hun richtlijn.
En wat ik 100% weet is dat de kleine eerder gemaakt is om cru te zeggen.
Dus ik heb altijd al gezegd dat ik rond de 13e ben uitgerekend. Dus min. een week verschil.
Echo's kloppen ook niet helemaal. Kindje kan zo opgerold zijn, dat ie kleiner er uitziet. Dus jonger/kleiner er uit ziet....

volgens mijn berekeningen kom ik uit op 8 april maar volgens de vk is het 11 april. ach, we zullen t zien :D

liefs, do

Ik ben bij de eerste echo en de tweede vooruit gezet..En nu nog steeds zit de kleine voor op schema. Dus ik denk dat het ook wel eens eerder zou kunnen komen!

Terug
Bovenaan