Eerder weer gaan werken?

Ik weet niet zo goed wat ik moet, ik heb tot 18 juni verlof. Maar ik ben het dus nu al zat. Ik werkte drie dagen en k zou nu wel voor 1 à 2 dagen willen gaan werken weer. Maarja met moeder zijn komt schuldgevoel, dus ja wat moet ik nou? De tijd uitzingen of eerder wat daagjes aan t werk proberen te gaan? Natuurlijk is het vaak wel lekker dat thuis zijn maar t is toch vooral flesje geven, huishouden en maar weer naar de winkel.
Man denkt ook, ze is toch thuis dus ik laat m'n rotzooi gewoon lekker achter m'n kont vallen. Lijkt wel steeds erger te worden.
Pf ik weet t ff niet hoor.

Ik ken je gevoel heel goed! Ik heb nog tot 13 juni en zit me af te vragen hoe ik dat vol hou. Ik werk gewoon fulltime normaal en als mijn man dan thuis aan het werk is ben ik gewoon jaloers! We zitten in dezelfde tak dus biedt hem soms al aan om zijn werk te doen haha!
Ik heb echter maar besloten mijn tijd uit te zitten. Waarschijnlijk na een week werken verlang ik alweer naar het thuis zitten met de kleine meid. Ik kan vooral niet wachten om het werkritme in het gezinsleven in te passen.
Ook herkenbaar wat betreft je man. Die van mij vindt het ook makkelijk thuis te komen en alles is alweer opgeruimd. Nouja ik neem het in zoverre voor lief dat zijn kleding als laatst wordt gewassen hèhè. En oh wee als ie durft te klagen!
Het is je eigen beslissing natuurlijk, maar dat je een paar dagen wilt werken kan ik me goed voorstellen.

Nee hier niet hoor!wil nog lang niet werken...maar goed heb dan ook 3 kids en loop ook naar school heen en weer.dus mijn dagen zijn behoorlijk gevuld
ben blij dak nu tenminste mn huishouden ook goed bij kan houden enzo
toch herken ik het gevoel wel:vind voor paar maanden leuk,maar dan ga ik ook graag weer aan de bak hoor!zou nooit alleen maar hele dagen mama kunnen zijn..vind ook fijn om iets nanders om handen te hebben,maar voor nu ben ik al tevreden als ik al een paar uurtjes alleen naar de stad kan of kapper...dat werken is over een paar maandejs weer leuk!voor mij dan he!
gelukkig is mijn man hetzelfde gebleven en helpt ie nog goed mee.ook wat de kids betreft

liefs jootje

Ik werk niet en zou er niet aan moeten denken. Ik ben zo blij dat ik die kleine helemaal kan zien opgroeien en overal bij kan zijn. Ik ben het "thuis zitten" gewend want werk al ruim een jaar niet meer ivm gezondheids klachten..dus ik kan mn rust goed vinden..dat moest ik ook wel leren hoor in hey begin..is pas sinds de laatste maanden.
Ooit zou ik wel weer willen beginnen maar voorlopig lekker genieten van mijn zoon. Het gaat zo snel. Voor je het weet zitten ze p op school.

Dus ik zou zeggen..geniet van deze bijzondere tijd. Die krijg je nooit meer terug !

Ik moet 21 mei weer aan het werk maar heb het voordeel dat ik thuis werk. Toch heb ik er nog geen zin in hoor haha! Ik geniet nog volop van mijn dagen en ze zijn allemaal gevuld met 2 kids! Ik werk als gastouder en mis de kids soms wel hoor. Vooral omdat mijn oudste weer vermaakt door iemand anders hihi! Maar ik geniet met volle teugen van deze laatste 3 weekjes!!

Liefs ciomama

moet officel in juni weer maar mijn contract gaat naar oproepcontract en heb gezegd tot sept niet te komen. moet er echt ook even niet aandenken heb het druk zat nu pff

moet 16e mei weer en morgeen sollicitatiegesprek voor intern een andere baan

na een jaar thuiszitte wil ik graag weer werken, maar fysiek kan ik nog niet alles

ik kan niet 2 dingen tegelijk en ben snel moe, focussen is dan erg lastig
fysiek kan ik niet veel wandelen en nu met 2 meiden heb ik dat middagdutje nog wel nodig

morgen komt mijn leidinggevende op kraamvisite en gelijks advies geven ivm de sollicitatie. hoe geef ik aan dat ik wat rustiger moet beginnen?
ik vind het echt tof dat ze me daar mee helpt

Terug
Bovenaan