Eerder zwanger?

<p>Haai allemaal,</p><p>Ik heb positief getest, super blij mee natuurlijk. Vooral omdat ik afgelopen februari een miskraam heb gehad en ik daar nu weer een beetje bovenop ben komt dit als een zeer welkome verrassing. </p><p>Nu vraag ik me alleen ding af. Ik ben op 6 mei, 3 dagen ongesteld geweest, maar ook maar heel weinig. Leek net een soort tussenbloeding. Ter vergelijking normaal bloed ik sowieso 5 dagen en dan wordt het langzaam minder. En ik zou 3 juni mijn NOD hebben. Nu heb ik voor de grap op 31 mei al een early test gedaan en die kwam al hartstikke positief, de dagen erna nog een paar. Zaterdag een normale test gedaan en die was ook dik positief. </p><p> </p><p>Nu heb ik dus het idee dat eigenlijk al langer zwanger ben. Zijn er meer vrouwen hier die ongeveer dezelfde ervaring hebben gehad?<br />Ik heb al wel een eerste echo staan op 25 juni, maar ben veel te nieuwsgierig op het moment.</p>

Ja maar daar op kun je toch maar tot 3 weken op zien? Ik zou nu sowieso al 4 weken zijn. En als mijn idee van eerder zwanger zijn klopt dan zou het zelfs al 8 weken zijn. En dat geeft Clearblue niet aan.

Terug
Bovenaan